همزمان با سالروز شهادت امام محمد تقی(ع) پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس در ناحیه شهری مهرگان تشییع و تدفین شد.
کد خبر: ۴۸۲۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳ 23 August 2017
مردم و مسئولان استان قزوین پیکر پاک و مطهر دو شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس را همزمان با سالروز شهادت امام محمدتقی(ع) در ناحیه شهری مهرگان بر دوش خود تشییع و تدفین کردند.

مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک دو تن از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس عصر امروز با حضور فریدون همتی استاندار قزوین از محل مسجد نبی اکرم(ص) به سمت بوستان بهشت برگزار شد.


سرهنگ مهدی طاهرخانی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به درخواست مردم متدین، مسئولین و ایثارگران ناحیه شهری مهرگان و با موافقت کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح استان قزوین به منظور ایجاد یک فضای معنوی، این ناحیه شهری میزبان٢شهید گمنام شد.

وی افزود: این ۲ شهید با هویت گمنام از شهدای دفاع مقدس هستند که در عملیات بدر و مناطق عملیاتی جزیره مجنون در شرق دجله تفحص شده‌اند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین یادآور شد: این دو شهید بزرگوار ۱۸ و ۲۳ ساله هستند.


حسین بهزادپور شهردار محمدیه نیز در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با پیگیری شورا و شهرداری محمدیه و همکاری سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین پیکر دو شهید گرانقدر به ناحیه شهری مهرگان هدیه شد.

وی افزود: لازمه وجود یک مرکز فرهنگی و انقلابی با تمسک به شهدا موجب شد تا این شهدا در بوستان بهشت مرکز ناحیه شهری مهرگان تدفین شوند تا اهالی و مردم این شهر از حضور این شهدا بهره معنوی لازم را ببرند.  

استان قزوین در جریان هشت دفاع مقدس بیش از ۳ هزار شهید در راه دفاع از کشور و نظام اسلامی تقدیم کرده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار