فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت از کشف ۹۸ کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: سه نفر در این رابطه دستگیر شدند.
کد خبر: ۴۸۲۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵ 23 August 2017
سرهنگ ماشاالله ملائی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال پایش دقیق اطلاعاتی باندهای توزیع کننده مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی از قصد سوداگران مرگ برای انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از مسیر شهرستان جیرفت  مطلع شدند.

وی گفت: ماموران با گسترش چتر اطلاعاتی در منطقه متوجه شدند یکی از بزرگترین باندهای قاچاق مواد مخدر در جنوب استان کرمان اقدام به انتقال محموله مواد مخدر از شهرهای مرزی به شهرستان جیرفت کرده و قصد دارند در روزهای آتی پس از بسته بندی  و جاساز کردن مواد، این محموله را به مرکز کشور منتقل کنند.

ملایی ادامه داد: سرانجام پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان جیرفت با اقدامات فنی و پلیسی محل دپوی مواد را شناسایی و با همکاری اکیپی از پلیس شهرستان عنبرآباد پس از هماهنگی با مقام قضایی در اقدامی غافلگیرانه سه نفر از اعضاء این باند را که درحال بسته بندی مواد بودند را دستگیر کردند.

ملایی بیان داشت: ماموران در بازرسی از مخفیگاه این باند مقدار ۹۸ کیلو و ۹۷۸ گرم تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت در پایان از برنامه ویژه پلیس در برخورد با سوداگران مرگ خبر داد و تصریح کرد: امروز دیگر هیچ نقطه و مکانی برای سوداگران مرگ امن نبوده و پلیس با جدیت و برخورد قاطع به دنبال شناسایی و انهدام باندهای قاچاقچیان است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار