فرماندار سرخه:
فرماندار سرخه از افتتاح و کلنگ زنی ۳۶ پروژه در این شهرستان طی هفته دولت خبر داد و گفت: برای ایجاد این پروژه ها ۱۳ میلیارد و ۳۰۶ میلیون ریال هزینه شده است.
کد خبر: ۴۸۲۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۹ 23 August 2017

به گزارش تابناک سمنان، علی محمد مویدی زاده بعد از ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دولت ضمن اشاره به پروژه‌های قابل‌ افتتاحسرخه اظهار داشت: طی هفته دولت در شهرستان ۳۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳ هزار و۳۰۶ میلیون ریال قابل‌افتتاح و بهره‌برداری و دو پروژه برای کلنگ‌زنی آماده‌ شده است که مهمترین آن کلنگ زنی ساختمان جدید شبکه بهداشت و درمان سرخه است.

علی مویدی زاده - کراپ‌شده

وی افزود: بیشترین پروژه قابل افتتاح در هفته دولت متعلق به شهرداری سرخه است که اعتباری برابر با چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال را به خود اختصاص داده و توسط استانداربه بهره برداری خواهد رسید.

فرماندارسرخه درباره فراوانی پروژه های هفته دولت در دستگاه های اجرایی این شهرستان، گفت: شرکت توزیع برق با ۱۲ طرح، هلال احمر با یک طرح، حمل و نقل و پایانه ها با یک طرح، بهزیستی یک طرح، شرکت شهرک های صنعتی دو طرح، آب وفاضلاب شهری با یک طرح، منابع طبیعی و آبخیزداری با دو طرح، شرکت گاز با یک طرح، کانون پرورش فکری با یک طرح، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با دو طرح، شهرداری با هفت پروژه و نوسازی و تجهیز و توسعه مدارس با یک طرح در لیست طرح های هفته دولت شهرستان قرار دارند.

مویدی زاده افزود: دو پروژه تسهیلاتی نیز در این هفته به بهره برداری خواهد رسید که میزان اعتبار هزینه شده آن ۲۱ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال است و با افتتاح آن در سرخه برای ۱۹ نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه برنامه ریزی و ترسیم چشم انداز برای آینده لازمه پیشرفت کشور است، گفت: دولت از ابتدای آغاز به کارخود با وجود تمام مشکلات و چالش های اقتصادی به همراه دستگاه های اجرایی دست از تلاش برنداشته و با حداکثر توان به خدمت رسانی به مردم پرداختند که این مهم نیز درسرخه به صورت مطلوب انجام گرفته است.

فرماندار سرخه درباره تلاش های صورت گرفته طی دولت یازدهم برای مقوله بهبود شرایط اقتصادی، ابراز داشت: دستاوردهای دولت متعلق به تمامی آحاد مردم است و این خدمات و دستاوردهای شاخص دولت باید به اطلاع مردم برسد.

مویدی زاده همچنین با اشاره به اقتدار و امنیت حال حاضر کشور افزود: مردم همواره پشتیبان قابل اعتماد و استوار برای نظام جمهوری اسلامی تاکنون بوده اند و در همین راستا تلاش شده تا پروژه های افتتاحی و قابل کلنگ زنیهفته دولت درسرخه با محوریت رفاه اجتماعی و رضایتمندی عموم مردم انجام گیرد.

وی همچنین با تشریح دستاوردهای دولت تدبیر و امید درسرخه به برخی پروژه های شاخص و ارزنده افتتاح شده و در حال ساخت در این شهرستان اشاره داشته و گفت: در چهار سال عمر دولت تدبیر و امید بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

فرماندار سرخه در پایان گفت: اطلاع رسانی دستاوردهای دولت و برپایی نمایشگاه هایی از خدمات دولت جمهوری اسلامی و ارائه گزارش عملکرد توسط مسئولان همواره باعث ایجاد امید، نشاط و وفاق ملی خواهد شد و در راستای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی و تحکیم پایه های اقتدار کشور تاثیرگذار خواهد بود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار