عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس:
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: چالش جدی ما در دولت یازدهم اختلاف نظر بین وزارت صنعت و اقتصاد در مباحث پولی، بانکی، بیمه، مالیات، بورس و همچنین صادرات و واردات بود.
کد خبر: ۴۸۲۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۱ 23 August 2017

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، سیدحسن حسینی شاهرودی در خصوص کند شدن روند اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی و تأثیرات آن بر بهبود و رونق فضای کسب و کار، اظهار داشت: چیزی که دولت اعلام کرد خلاف این مسئله را نشان می‌دهد.

سید حسن حسینی شاهرودی نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس

وی با بیان اینکه دولت اعلام کرد بیش ۳۰هزار میلیارد تومان تسهیلات برای بحث صنعت در نظر گرفته است که این میزان جدای از یک و نیم میلیارد دلاری که مجلس از محل صندوق توسعه برای صنایع کوچک روستایی تصویب کرد که ۱۰۰درصد قابل تخصیص است، گفت: امیدوار هستیم در شش‌ماهه دوم سال با همتی که در دولت است و تغییرات در کابینه مخصوصا در بخش صنعت شاهد هستیم بتوانیم تحولاتی را در حوزه صنعت و راه‌اندازی صنایع، صنایع کوچک و روستایی شاهد باشیم.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در خصوص اینکه در برنامه وزرای صنعت و اقتصاد آیا تاکیدی بر حمایت از صنایع وجود داشت، گفت: هر دو وزیر در برنامه‌های خود اصل را بر برنامه ششم توسعه قرارداده‌اند که برنامه جامع و کاملی است و همچنین بر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری تاکید داشتند.

حسینی شاهرودی اضافه کرد: باید منتظر ارائه برنامه عملیاتی و اجرایی وزرا برای رسیدن به آرمان‌های مد نظر به کمیسیون‌های مربوطه و مجلس شورای اسلامی باشیم.

وی در خصوص اینکه این برنامه‌ها تا چه میزانی می‌تواند در بخش صنعت تاثیرگذار باشد، اظهار داشت: چالش جدی ما در دولت یازدهم اختلاف نظر بین وزارت صنعت و اقتصاد در مباحث پولی، بانکی، بیمه، مالیات، بورس و همچنین صادرات و واردات بود که به‌خوبی این مسئله را در کمیسیون اقتصادی درک می‌کردیم.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه در حال‌حاضر این احساس را می‌کنیم که با انتخاب وزرای جدید با توجه به سابقه گذشته که در یک وزرات‌خانه فعالیت می‌کردند شاهد راهبرد جدید در این دو بخش باشیم، خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانند دیگر اجزای اقتصادی دولت را با خود همراه کنند تا شاهد تحقق حداکثری برنامه دولت باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار