استاندار آذربایجان‌شرقی به مناسبت فرا رسیدن هفته‌ی دولت، پیامی را صادر کرد.
کد خبر: ۴۸۳۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۲ 23 August 2017
به گزارش تابناک تبریز، در متن پیام اسماعیل جبارزاده آمده است: هفته اول شهریور ماه یادآور فداکاری‏های فرزندان خدمت‌گزار، پاک‌نهاد و گران‌قدر انقلاب و تداعی‌کننده روزهای پرشور خدمت‌گزاری شهیدان والامقام محمدعلي رجایی و محمدجواد باهنر است؛ بزرگ‌مردانی که خدمت‌گزاری بی‌ادعا به مردم، سیره، منش و روش آنان بود و تلاش‌ها و فداکاری‌هایی که در راه خدا برای ساختن ایرانی سربلند و آباد انجام دادند، شایسته تکریم و قدردانی است.
 
شهادت این عزیزان، همواره الهام‌بخش کوشش‌ها و خدماتی است که دولت‌مردان نظام اسلامی برای تعالی‌جویی و کمال‌یابی جامعه و پیشرفت و توسعه آن، انجام می‌دهند. معانی ارزشمندی که پس از شهادت این شهدای بزرگوار برای ما متجلی شده همواره روشنی‌بخش راه و مسیری است که دولت‌های جمهوری اسلامی ایران آن را طی کرده و در رسيدن به اهداف توسعه و کلان کشور و دست‌یابی به قلل رفیع موفقیت و پیشرفت، کمک شایانی کرده است.
 
هفته دولت همچنین فرصت مغتنمی است تا نیروهای خدوم دولت با استفاده از فضای به‌وجود آمده، ضمن ارائه گزارش شفاف از اقدامات ارزنده و ارزشمند دولت به مردم قدردان و همیشه در صحنه، افق‌های تازه‌ای از پیشرفت و توسعه را با وحدت و همدلي ترسیم کرده و زمینه‌های رشد و پیشرفت روزافزون کشور در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را با تقویت روحیه امید در دل تمامی ایرانیان فراهم سازند.
 
بی‌تردید در سالی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی سال "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" نام‌گذاری شده است، تمام مسئولان و مدیران باید با تأسی از ویژگی‌های والای اخلاقی و رفتاری شهدای دولت، روش و منش آنان را الگوی همیشگی خود قرار داده و در راستای تحقق سند چشم‌انداز بیست ساله کشور و جامه عمل پوشاندن به منویات رهبری و اهداف عالي دولت تدبير و اميد با محوریت حمایت از تولید داخلی، ایجاد اشتغال و رشد سرمایه‌گذاری قدم بردارند.
 
اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به همه دولت‌مردان و کارمندان خدوم و متعهد استان تبریک عرض می‌کنم و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبري حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مسألت می‌نمایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار