طی مراسمی از بانوان برتر قرآنی شاغل در زندان های فارس شرکت کننده در مسابقات قرآن کریم کارکنان اداره کل زندانهای فارس تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۴۸۳۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۲ 23 August 2017
تابناک فارس به نقل از موج فارس:با حضور ۲۷ نفر از بانوان شاغل در اداره کل زندانهای فارس، مسابقات قرآن کریم در کد رشته های قرائت، مفاهیم، ترتیل، حفظ یک جزء قرآن و سه جزء، در سالن شهید آیت الله دستغیب آن اداره کل و با حضور داوران اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس برگزار شد.



حامد کریمی رئیس اداره فرهنگی و تربیتی اداره کل زندانهای استان فارس ضمن تأکید به نقش مؤثر بانوان در تربیت فرزندان گفت: مادران نقش بسیار مؤثری در تربیت فرزندان خویش دارند و اگر یک مادر، با قرآن و کلام الهی مأنوس باشد، یقیناً می تواند فرزند دینی و قرآنی تربیت کند، و این جایگاه مادران است که بسیار قابل ستایش است.

وی افزود: در روایات، از معلم قرآن و یادگیرنده ی قران بسیار تمجید شده و انبیاء و اولیای الهی در این خصوص بین زن و مرد هیچ تفاوتی قائل نبوده اند.

رئیس اداره فرهنگی و تربیتی اداره کل زندانهای استان فارس ادامه داد: پیامبر اکرم(ص) در این باره می فرمایند: "هرکس قرآن را فرا بگیرد و به دیگران بیاموزد تمام موجودات حتی جانواران اقیانوس ها برای او طلب مغفرت می کنند" لذا ارزش و جایگاه یاددهنده و یادگیرنده قرآن در این روایت زیبا به خوبی درک می شود.



در پایان این مراسم به تمامی شرکت کنندگان در این مسابقات لوح یادبود و به نفرات برتر اول تا سوم در هر رشته لوح سپاس به همراه هدایای فرهنگی و جوایز نقدی اهدا گردید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار