رئیس کمیته فوتسال هیات فوتبال استان قم با اشاره به این که قم در حقیقت قطب فوتسال کشور است از حضور بیش از 2 هزار بازیکن فوتسال در این استان خبر داد و گفت: مسابقات لیگ در رده های مختلف سنی با حضور این بازیکنان برگزار می شود.
کد خبر: ۴۸۳۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۹ 23 August 2017
به گزارش تابناک قم، رضا بمانی اظهار کرد: مسابقات فوتسال نوجوانان استان قم با حضور 12 تیم در قالب 2 گروه 6 تیمی از 2 ماه قبل آغاز شد و هفته گذشته با قهرمانی تیم نوجوانان آتلیه طهران قم به پایان رسید.

وی ادامه داد: تیم آتلیه طهران به عنوان قهرمان و تیم شهید رئیس کرمی به عنوان نائب قهرمان به نمایندگی از قم به رقابت های نوجوانان زیرگروه کشوری اعزام می شوند.

بمانی گفت: مسابقات جوانان فوتسال قم نیز آغاز شده و اکنون در هفته هفتم این رقابت ها قرار داریم و 10 تیم در قالب 2 گروه پنج تیمی با هم رقابت می کنند.

وی با اشاره به وضعیت فوتسال در لیگ بزرگسالان استان قم گفت: در رده بزرگسالان نیز هشت تیم در لیگ برتر، هشت تیم در لیگ یک و هشت تیم نیز در لیگ دسته 2 استانی با هم رقابت می کنند و بازی های آنها نیز از مهرماه سال جازی آغاز می شود.

وی ادامه داد: در کنار لیگ های استانی، قم 2 تیم هیات فوتبال و آتلیه طهران را در لیگ برتر کشور دارد و تعداد زیادی از بازیکنان قمی نیز در خارج از استان در تیم های لیگ برتری دیگر بازی می کنند.

بمانی گفت: به اعتقاد مربیان بزرگ فوتسال، قم از قطب ها و مهد فوتسال کشور است و از هر محله آن می توان یک تیم توانمند و خوب جمع کرد.

وی افزود: استعدادهای فوتسالی در استان قم بسیار زیاد است ولی باید راهکارهای مناسبی برای شکوفایی آنها اندیشیده شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار