تیم فوتبال صبای قم به مدت یک‌فصل به شرکت سیوان بنای پرشین واگذار شد. بر اساس قرارداد شاهین گل افروز مدیرعامل صبا شد و مقرر شد این شرکت حتی‌الامکان از بایکنان بومی و کادر فنی بومی استفاده کند و باید مسابقات و تمرینات تیم صبا در استان قم انجام شود.
کد خبر: ۴۸۳۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰ 24 August 2017
به گزارش تابناک قم٬ جلسه واگذاری تیم فوتبال صبای قم  با حضور حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم٬ کریم بهرامی رئیس هیئت فوتبال استان قم٬ علی زاهدی و رضا کشوری فرد نماینده استاندار قم در باشگاه صبا و شاهین گل افروز مدیر سیوان بنای پرشین برگزار شد.

پس از پایان جلسه قرارداد واگذاری تیم فوتبال صبای قم به امضا رسید که بر این اساس مدیریت بهره‌برداری از تیم صبای قم تا یک سال در فصل 97-96 لیگ دسته یک فوتبال کشور جام آزادگان به شرکت سیوان‌بنای پرشین به‌عنوان حامی مالی واگذار شد.

بر اساس قرارداد شاهین گل افروز مدیرعامل صبا شد و مقرر شد این شرکت حتی‌الامکان از بایکنان بومی و کادر فنی بومی استفاده کند و باید مسابقات و تمرینات تیم صبا در استان قم انجام شود.

این شرکت بر اساس مفاد قرارداد در ایجاد تغییرات در کادر فنی و ترکیب تیم مختار خواهد بود.

شرکت سیوان بنای پرشین در تاریخ 24 شهریور 88 سازمان ثبت‌اسناد و املاک استان کشور به ثبت رسیده و فعالیت خود را در زمینهٔ مهندسی و ساخت پروژه‌های ساختمانی با کلیه کاربری‌های مسکونی، اداری، تجاری، آموزشی، درمانی، فرهنگی، ورزشی، طراحی معماری و شهرسازی و همچنین امور مربوط به راه‌سازی آغاز کرده است.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
مدیریت و نظارت جناب استاندار در این مورد نشان از ......
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار