معاون استاندار قم:
معاون استاندار قم از افتتاح ۶ هتل در بخش گردشگری استان قم خبر داد و گفت: در راستای افزایش فضای اقامتی استان در هفته دولت ۶ هتل با هزینه‌ای بالغ‌بر ۴۶۰ هزار میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۴۸۳۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۴ 24 August 2017
به گزارش تابناک قم، محسن بهشتی در نشست خبری که مناسبت هفته دولت در سالن جلسات استانداری برگزار شد، ضمن تبریک هفته دولت و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای دولت اظهار داشت: امیدواریم با آغاز کار دولت دوازدهم و نوع حرکت و نگاه دولت هرروز شاهد اتفاقات خوب  و حرکت کشور به‌سوی توسعه باشیم.

وی با ارائه برنامه‌های استانداری در هفته دولت از افتتاح 204 پروژه خبر داد و افزود: این پروژه‌ها با مبلغی بالغ‌بر4 هزار و 510 میلیارد ریال  در استان و در حوزه‌های مختلف زیربنایی، کشاورزی، گردشگری، صنعت و غیره  افتتاح خواهد شد.

معاون امور عمرانی استاندار قم پروژه‌های مربوط به بخش زیر بنایی و عمرانی استان را 128 پروژه عنوان و تصریح کرد: بیشترین تعداد پروژه‌های استان مربوط به  حوزه زیر بنایی و عمرانی بوده و با هزینه‌ای بالغ‌بر دو هزار و 832 میلیارد ریال  اجراشده است.

بهشتی پروژه‌های بخش کشاورزی را 52 پروژه و بخش صنعت را 7 پروژه اعلام و خاطرنشان کرد: پروژه‌های  بخش کشاورزی  هزینه‌ای بالغ‌بر 576 میلیارد ریال داشته و در بخش صنعت 7 پروژه و سرمایه‌ای بالغ‌بر 603 هزار میلیون ریال بوده  است.

وی از افتتاح 6 هتل در بخش گردشگری استان قم خبر داد و گفت: در راستای افزایش فضای اقامتی استان در هفته دولت 6 هتل با هزینه‌ای بالغ‌بر  460 هزار میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.

معاون امور عمرانی استاندار قم از دیگر پروژه‌های که در هفته دولت افتتاح خواهد شد نیز نام برد و ادامه داد: در حوزه ورزش و جوانان  5 پروژه  و در بخش آموزش افتتاح  4 مدرسه را  خواهیم داشت و این 204 پروژه توسط  27 دستگاه اجرایی استان  انجام‌شده و در جلسات و کارگروه‌های ذیل استان برنامه‌ریزی و با حضور استاندار تصویب‌شده است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار