نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: سازمان خصوصی سازی در واگذاری ها دقت کند.
کد خبر: ۴۸۳۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵ 25 August 2017
به گزارش تابناک : حجت الاسلام محمد علی آل هاشم در دیدار رییس دفتر رییس جمهور با وی در تبریز با تبریک آغاز بکار فعالیت دولت دوازدهم با کابینه جدید گفت: انتصاب وزیری از خطه آذربایجان در کابینه جدید، یکی از مطالبات عمومی اکثر مردم آذربایجان است و امیدواریم آقای رییس جمهور با توجه به نقش مهم مردم آذربایجان در برهه های حساس همچون انتخابات و .. به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند.

وی اقتصاد مقاومتی را یکی از اصلی ترین راه های نجات اقتصاد کشور دانست و ابراز کرد: خوشبختانه در استان آذربایجان شرقی با هدایت و پیگیری های شخص آقای استاندار، اقدامات و فعالیت های بسیار ارزنده‌ای انجام شده است.

وی با اشاره به ظرفیت های مهم تولیدی و صنعتی آذربایجان شرقی عنوان کرد: در این استان اهالی صنعت و تولید به خوبی فعالیت می کنند و یک تحرک خوبی در این بخش ایجاد شده است. کارخانه ای دایم که برای بیش از ۱۰ هزار نفر، شغل ایجاد کرده است که نشان از ظرفیت های بسیار خوب استان در این حوزه است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم افزایش توجه دولتمردان به مسائل دینی و فرهنگی در جامعه ابراز کرد: این موضوع یکی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی است و باید به این موضوع بیش از پیش توجه کرد.

حجت الاسلام آل هاشم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عدم توان دشمنان برای مبارزه سخت افزاری با جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی با جنگ نرمی که بر علیه ایران اسلامی آغاز کرده اند می خواهند جوانان را از دست ما بگیرند و به  همین دلیل باید مواظب بود و سیاست های عملی خوبی را در این راستا اتخاذ کرد.

 لزوم توجه دولت به تقویت مساجد، حوزه های علمیه و … از دیگر مسائلی بود که حجت الاسلام آل هاشم در این جلسه به آن ها تاکید کرد.

وی همچنین همدلی، صفا و صمیمیت موجود در استان را حاصل هماهنگی خوب استاندار دانست و گفت: دکتر جبارزاده در دوران دفاع مقدس، مسئولیت بهداری سپاه عاشورا را عهده دار بودند و بیش از چهار دوره؛ مسئولیت نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی را بر عهده داشتند و با توجه به تجربیات خوبی که دارند نقش مهم و ستودنی در ایجاد همدلی در استان داشته اند.

وی همچنین به موضوع مشکلات اخیر کارخانه بلبرینگ سازی تبریز و عدم دریافت حقوق کارگران در ۵ ماه اخیر نیز اشاره کرد و گفت: سازمان خصوصی سازی نسبت به واگذاری واحدهای تولیدی و صنعتی دقت کند تا مشکلات این چنینی را شاهد نباشیم.





منبع : آساخبر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار