فرماندار لنده در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه بیان کرد:
کریمی نژاد به مهمترین پروژه های راه وشهرسازی شهرستان لنده اشاره کرد وگفت: مهمترین اولیت کاری در سال جدید و آینده تکمیل پل و جاده تراب و همچنین ایجاد جاده لنده به تشان است.
کد خبر: ۴۸۳۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۹ 25 August 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد از لنده دارا کریمی نژاد ، ظهر امروز در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه این شهر ، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت ، شهیدان رجایی و باهنر و با تبریک هفته دولت اظهار کرد: هفته دولت بهترین فرصت برای بیان دستاورد های مهم نظام در طول 37سال گذشته است.
وی افزود: در طول چهار دهه گذشته تاکنون خدمات ارزشمندی از سوی نظام در مناطق مختلف کشور صورت گرفته است که این شهرستان نیز از این مزایا بی بهره نبوده است ولی به دلیل عمق محرومیت ها می طلبد که چندین برابر شوند.
فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: از ابتدای شهرویور سال95 تاکنون تلاش های زیادی در جهت اجرای پروژه های عمرانی، آموزشی، و توسعه ای شهرستان لنده صورت گرفته است که امیدواریم در ادامه نیز شاهد تحقق بیشتر این پروژه ها باشیم.
وی تاکیدکرد: در هفته دولت 21 پروژه با اعتباری بالغ بر دویست و بیست میلیارد و355میلیون ریال در سطح شهرستان لنده افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.
کریمی نژاد اظهارکرد: از تعداد 21 پروژه تعداد 16پروژه افتتاحی می باشد که مبلغ اعتبار آن شصت میلیارد و 920میلیون ریال از محل های صندوق توسعه ملی، شرکت توانیر، استانی و نفت می باشد.
فرماندار شهرستان لنده یادآورشد: تعداد 5پروژه نیز پروژه های کلنگ زنی است که اعتبار پیش بینی شده مبلغ یکصد و پنجاه میلیارد و 435 ریال می باشد که از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری ، ملی و شرکت توانیر است.
وی در ادامه به طرح های افتتاحی در شهرستان لنده اشاره کرد وگفت: تعداد طرح های اقتصادی افتتاحی هفته دولت در شهرستان لنده 174طرح با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد و 800میلیون ریال می باشد که اعتبار این طرح ها از محل سفر ریاست جمهوری، استانی ،کمیته امداد و بهزیستی می باشد.
 
در این 4 دهه، دولت ها خدمات ارزشمندی انجام داده اند اما باید بیشتر شود/ پروژه های اولویت دار شهرستان در سال جدید 

کریمی نژاد اظهارکرد: یکی از مهمترین فرصت های پیش روی شهرستان لنده برای خروج از بن بست بحث تحقق پایلوت اقتصاد مقاومتی با حضور بنیاد مستضعفان کشور در این شهرستان است که می تواند عاملی برای پیشرفت و توسعه شهرستان لنده در مدت چهار آینده باشد.
فرماندار شهرستان لنده گفت: امسال بیش از 3 میلیارد ریال جهت تکمیل مصلی نماز جمعه و یک میلیارد و 700میلیون ریال جهت پروژه فرهنگسرای شهید طیب اختصاص یافت که با تکمیل و ساخت این فرهنگسرا بیشتر مشکلات اساسی در خصوص کمبود فضاهای فرهنگی نیز رفع خواهد شد.
کریمی نژاد به مهمترین پروژه های راه وشهرسازی شهرستان لنده اشاره کرد وگفت: مهمترین اولیت کاری در سال جدید و آینده تکمیل پل و جاده تراب و همچنین ایجاد جاده لنده به تشان است.
وی گفت: در خصوص شهرک های بهاران، فجر و سرآسیاب نیز با روی کارآمدن شورا و شهردار جدید نیز تحولات بزرگی در زمینه ایجاد بسترها و زیرساخت های توسعه ای در این شهرک ها حاصل خواهد شد.
فرماندار شهرستان لنده ائمه جمعه را راهنمایانی امین در جهت هدایت و راهنمایی برای مدیران عنوان کرد و گفت : نصایح و گلایه های ائمه جمعه بهترین راهنما برای رفع مشکلات و گرفتاری های مدیران در سطح جامعه است و مدیران باید از این نقدها استقبال کنند.
کریمی نژاد در پایان از مدیران کل ادارات علوم پزشکی،بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، شرکت گاز، آب و فاضلاب روستایی و شهری، برق، راهداری و اعضای شورای اسلامی دوره چهارم نیز به طور ویژه قدردانی کرد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۴
هدف فقط گپ زدنه که خودمون خوب بلدیم حرف بزنیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار