سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک؛
تابناک مرکزی: سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک در مورد فعالیت های حوزه جوانان و اهمیت توجه به امور جوانان مطالبی بیان کرد و گفت: ازدواج آسان و ساده باید در جامعه فرهنگ سازی شود
کد خبر: ۴۸۴۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰ 26 August 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ علی اوسط کرمی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک درحاشیه برگزاری جشنواره زوج های آسمانی در گفتگو باخبرنگار تابناک مرکزی در مورد اهمیت توجه به حوزه و امور جوانان گفت: جوانان باید ساده زیستی در ازدواج را سرلوحه امورات خود قرار دهند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک ادامه داد: مخارج سنگین ازدواج در حال حاضر یکی از موانع ازدواج های ساده و آسان است.

علی اوسط کرمی عنوان کرد: ازدواج آسان و ساده باید در جامعه ما که به سمت برگزاری ازدواج هایی با هزینه های بالا می رود، فرهنگ سازی شود.

وی عنوان کرد: علما و فرهیختگان جامعه با هم اندیشی با بزرگان درصدد این باشند که رسوم و بدعت هایی که باعث بالا رفتن هزینه ها می شود، را از میان بردارند.

این مقام مسئول عنوان داشت: به مناسبت ازدواج آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (ص) اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک با حضور مسئولین استانی و شهرستانی با اقدام به برگزاری جشنواره زوج های آسمانی آغاز زندگی مشترک سه زوج جوان را در آستان امامزاده عبدالله و آمنه خاتون؛ و در مسجد علی ابن ابیطالب (ع) کوی امام علی(ع) فراهم کرد.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار