درحالیکه برخی از اعضای شورای شهر مشهد دارای سوابق فرهنگی و مطبوعاتی بوده و هستند اما پس از انتخاب حیدری به عنوان رییس شورا، احسان اصولی جوان به ریاست کمیسیون فرهنگی شورا برگزیده شد.
کد خبر: ۴۸۴۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱ 27 August 2017
تابناک رضوی: فقط چند روز پس از انتصاب اصولی به عنوان رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد که به نوعی سیاستگزاری فرهنگی کلانشهر مذهبی جهان، مشهد را عهده دار است، احسان اصولي به عنوان مدير دفتر بنياد فرهنگي اصناف در استان خراسان رضوي هم منصوب شد!
اما بواقع این انتصاب عضو شورا پس از انتخاب وی به عنوان رییس کمیسیون فرهنگی شورا که طبیعتا بودجه ها و اختیارات خاصی دارد چه معنایی دارد؟!

با این حساب طبق پیش بینی پیشین تابناک رضوی نسخه مدنظر فرهنگی برخی اصلاح طلبان برای مشهد با انتصاب م شریفی از جهاد دانشگاهی به عنوان معاون فرهنگی شهرداری مشهد کامل می شود.

جالب اینکه علاوه بر مخالفت جوانترین عضو شورای شهر مشهد، نام شریفی، گزینه شوراییان ذی نفوذ برای احراز جایگاه معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری در نامه افشاگرانه نامزد اقتصاددان شورا مستقیما ذکر شده بود!!!

 کلایی که برای سکانداری شهرداری از برنامه متناسب و اقبال بالایی برخوردار بود، درباره عدم انتخابش تصریح کرد: 

" الف) عدم حمايت جوان ترين عضو شورا از ما، آن هم در ميانه راه، علي رغم نظر اوليه و تشكيل گروهي برايِ دادنِ "راي منفي به ما" توسط ايشان در شورا. ايشان معتقد بود دو بزرگوار ديگر، مناسب اين سمت اند و در هيچ مرحله اي به ما راي نداد.

ب) ارايه اطلاعات نادرست و بي پايه و شايعه پراكني و تشكيل جلسات سلبي و كمپينِ "نه به كلايي" توسط اتاق فكري متشكل از برخي بزرگواران. اين فرايند در كنار كمپين هاي مجازي از طريق گفتگوي حضوري، سعي در خالي كردن دل منتخبين داشت كه موفق هم شد. در اين زمينه، از آقايان "م.شريفي" و "س.ساكت"، به واسطه تهمت ها و شبهه پراكني هاي شان هيچ گاه نخواهم گذشت...
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار