فرمانده انتظامی شهرستان سنقر از کاهش 29 درصدی وقوع سرقت در پنج ماه نخست سال 96 نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: دستگیری سارقان نیز 67 درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۴۸۴۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵ 27 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "غضبان احمدی فرد" اظهار کرد: برخورد با پدیده سرقت و موادمخدر از دغدغه ها و اولویت اصلی و همیشگی نیروی انتظامی است، بر همین اساس انتظامی شهرستان سنقر به صورت شبانه روزی با اقدامات پیشگیرانه و کنترلی و افزایش تعداد واحدهای گشتی و نیز کمک گرفتن از نیروهای ستادی تلاش می کند تا شهروندان احساس امنیت و آرامش خاطر داشته باشند.
و
ی افزود: با تلاش های صورت گرفته طی پنج ماه نخست سال 96 نسبت به مدت مشابه سال قبل وقوع سرقت 29 درصد کاهش و دستگیری سارقان 67 درصد افزایش یافت.

این مقام انتظامی ادامه داد: همچنین حدود هفت و نیم کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و 102 خرده فروش و مصرف کننده موادمخدر نیز دستگیر شدند.

سرهنگ احمدی فرد تصریح کرد: این میزان کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته 53 درصد افزایش داشته است،  همچنین حدود 700 هزار نخ انواع سیگار خارجی نیز از قاچاقچیان کشف شده است.

وی در پایان از تعامل و همکاری اقشار مختلف شهرستان با پلیس تقدیر و بیان کرد: شهروندان می توانند موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 به صورت شبانه روزی به پلیس گزارش دهند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار