اعضای هلال احمر تایباد، در هفته دولت با فرماندار و اعضای شورای پنجم در دفتر فرماندار شهرستان تایباد دیدار کردند.
کد خبر: ۴۸۶۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱ 30 August 2017
به گزارش تابناک رضوی،حسین شرافتی راد ، فرماندار تایباد گفت: هفته دولت، هفته خدمت گذاری تلاش صادقانه است و این هفته باید فرصتی برای تجدید بیعت با شهدا و مقام مظم رهبری باشد.
شرافتی راد با اشاره به هدف از هفته دولت افزود: هدف از هفته دولت این است که مردم را در کنار خودمان در مسیر توسعه و اقدامات سالم هدایت کنیم.
وی مهمترین و بهترین خصوصیت نیروهای هلال احمر را داشتن روحیه جهادی و تفکر انسان دوستانه دانست و افزود: امدادگران جمعیت هلال احمر بدون در نظر گرفتن مذهب، قومیت و ملیت و …. به کمک هم نوعان خود شتافته که در این بین هدف فقط خدمت رسانی و جلب رضایت مردم است .
نماینده عالی دولت در شهرستان تصریح کرد: توجه به آموزه های دینی ما و هم منشور اخلاقی جمعیت هلال احمر تلاش برای نجات جان انسانها علاوه بر ارزش معنوی و جایگاه والا در پیشگاه خدای متعال در نزد مردم نیز از جایگاه خاصی برخوردار خواهد بود.
 وی اظهار داشت : خدمات خالصانه و ایثارگرانه اعضای هلال احمر بر کسی پوشیده نیست و با همه توان داوطلبانه در صحنه حاضر می شوند و خدمات ارائه می دهند، فعالیت در هلال احمر داوطلبانه و برای رضای خداست و با کمترین امکانات ، بیشترین خدمات ارائه می شود.

وی در پایان مجموعه هلال احمر را ظرفیت خوبی برای شهرستان عنوان کرد و افزود : حضور بموقع و آمادگی لازم در حوادث و مدیریت بحران از مواردی است که باید مدنظر امدادگران هلال احمر قرار گیرد و این موارد مهم در خدمات داوطلبین مشهود است.

رئیس جمعیت هلال احمر تایباد در این دیدار با اشاره به خدمات هلال احمر گفت: احداث انبار امدادی تایباد در شرق خراسان رضوی، تجهیز اتاق آماده عملیات هلال احمر تایباد تنها مرکز پیش آگاهی از خطرات مین با بعد بین المللی در راستای خدمت رسانی به اتباع کشور افغانستان که قصد خروج از مرز را دارند، افتتاح خانه های داوطلبی در روستاهای شهرستان و راه اندازی پایگاه هلال احمر در جاده تایباد به تربت جام را می توان از توفیقات این اداره در چهار سال گذشته دانست.
غلامرضا صیادی در ادامه تصریح کرد: آموزش همگانی بیش از4 هزار نفر برای اعزام کاروان سلامت، طرح ارمغان مهر در ابتدای سال تحصیلی و توزیع سبد غذایی در ماه رمضان و پایان سال به خانوادهای نیازمندی که تحت پوشش هیچ مؤسسه ای نیستند، پوشش تلفن ماهواره ای در شهرستان از دیگر اقدامات این اداره در راستای خدمت رسانی به مردم است.
وی ضمن تاکید بر به روز کردن دانش و آگاهی نیروهای هلال احمر در زمینه های وظایف شغلی، بیان کرد: آگاهی به علم روز امداد رسانی،آمادگی بدنی و تهیه تجهیزات و امکانات مورد نیاز باعث کاهش تلفات درحوادث می شود.
محمد خدادادی عضو شورای پنجم مردم تایباد گفت: اعتماد خیران به هلال احمر باعث پوشش خدمات مؤثر تر شده است.
وی افزود: کسانی را که در این نهاد همکاری داوطلبانه دارند، فرشتگان نجاتی هستند که جامعه ما همیشه به وجود آنها نیازمند است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار