عضو شورای اسلامی شهر مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار ما:
عضو شورای شهر مشهدمقدس با اشاره به محدود بودن سرمایه‌های داخلی، حرکت به‌سمت جذب سرمایه‌گذار خارجی را مانند تمام دنیا از ابزار شکوفایی اقتصاد و اشتغال برشمرد و گفت: باید برای سرمایه‌گذار فرش قرمز پهن کنیم.
کد خبر: ۴۸۶۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲ 30 August 2017
به گزارش تابناک رضوی،مجتبی بهاروند در گفت‌وگو با خبرنگار ما در زمینه اهمیت سرمایه‌گذاری در مشهدمقدس اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص کلان‌شهر مشهد بسترسازی جهت ورود سرمایه باید در اولویت کاری قرار گیرد.

بهاروند با اشاره به رکود اقتصادی حاکم بر کشور و شهر مشهد، راهکار ایجاد شکوفایی اقتصادی و ایجاد اشتغال و سرعت بخشیدن به چرخه اقتصاد شهر را جذب سرمایه‌های خارجی دانست.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای پنجم مشهدمقدس بیان کرد: با عنایت به اهمیت این موضوع اعضای شورای پنجم در دوران انتقالی شورا نیز به این مهم پرداخته و شخصاً با بسیاری سرمایه‌گذاران بزرگ جهت ورود به بازار مشهد و سرمایه‌گذاری در این شهر مذاکره کرده‌ام.

بهاروند با اشاره به محدود بودن سرمایه‌های داخلی حرکت به سمت جذب سرمایه‌گذار خارجی را مانند تمام دنیا از ابزار شکوفایی اقتصاد و اشتغال برشمرد و گفت: باید برای سرمایه‌گذار فرش قرمز پهن کنیم.

وی با اشاره به لزوم تامین امنیت سرمایه‌گذار این مسئله را منوط به همکاری تمامی سازمان‌ها و ارگان‌های شهری و کشوری دانست و بیان داشت: شورای شهر به تنهایی نمی‌تواند امنیت سرمایه‌گذار و سرمایه‌گذاری را در شهر مشهد تامین کند. این مسئله مستلزم همکاری تمامی دستگاه‌های ذی‌ربط است که خوشبختانه در سطح استان و ملی به‌خوبی شاهد آن هستیم.

بهاروند در مورد اولویت سرمایه‌گذاری خُرد و یا سرمایه‌گذاری کلان در شهر مشهد اظهار داشت: برای ما هیچ تفاوتی میان سرمایه‌گذار خُرد یا کلان نیست. این‌که سرمایه‌گذار خُرد بیاید و ما بگوییم فقط موافق سرمایه‌گذار کلان هستیم یا بالعکس اصلاً مورد تائید و دستور کار ما نیست. از هر سرمایه‌گذاری در هر حد و اندازه استقبال و درصدد جذب آن خواهیم بود.

 
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار