همزمان با روز عرفه رخ خواهد داد:
مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی گفت: همزمان با روز عرفه مراسم تشییع و وداع با پیکر مطهر شهدای مدافع حرم در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‎شود.
کد خبر: ۴۸۷۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵ 31 August 2017
















به گزارش تابناک رضوی؛ مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی، محمد امین توکلی زاده با اعلام این خبر اظهار داشت: پنجشنبه نهم شهرورماه؛ همزمان با روز عرفه، راس ساعت 14 پیکر شهدای مدافع حرم اهل بیت(ع) با حضور خیل عظیمی از زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی از میدان بسیج به سمت حرم ملائک پاسبان رضوی تشییع خواهد شد.

وی ادامه داد: پیکر مطهر این شهدای مدافع حرم، پس از ورود به حرم مطهر رضوی در جایگاه ویژه ایوان ولیعصر(عج) قرار خواهند گرفت و زائران و مجاوران در جوار ملکوتی امام هشتم دعای عرفه را قرائت می‎کنند.

مدیر کل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه دعای عرفه، توسط حاج مهدی سماواتی در صحن جامع رضوی قرائت می‎شود، عنوان کرد: پس اتمام دعای معنوی عرفه، حاضران در برنامه برای برپایی باشکوه نماز جماعت آماده خواهند شد و در بین الصلاتین، نماز بر پیکر این شهدای مدافع حرم خوانده می‎شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه در این مراسم سه شهیدِ «ابراهیمی»، «باقری» و «محمدی» تشییع خواهند شد گفت: آستان قدس رضوی در هماهنگی با ارگان‎های مختلف دولتی و نظامی، آمادگی کامل برای برگزاری تشییع مدافعان حرم و قرائت دعای عرفه را دارد و کلیه صحن‎ها و اماکن متبرکه مفروش شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار