نماینده ولی فقیه در استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: حل مشکلات واحدهای صنعتی واگذار شده جزو برنامه های اصلی دولت دوازدهم باشد
کد خبر: ۴۸۷۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۴ 02 September 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز عید قربان در مصلی بیت المقدس اراک افزود: برخی شرکت های واگذار شده در جریان امر خصوصی سازی با مشکلات جدی همراه هستند که این امر در موجب نارضایتی کارگران آن ها شده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: انتظار است دولت با جدیت تنگناهای این بخش را پیگیری و همه باید در راستای حل مشکلات آنان کمک کنند.

آیت الله دری نجف آبادی عنوان کرد: تحریم های آمریکایی ها هیچ تاثیری بر اراده آهنین ملت ایران ندارد و کشور باید روز به روز روی پای خود بایستد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: باید برای خودکفایی و خوشه ای کردن صنعت برنامه ریزی کرد و این در حالی است که صنایع استان مرکزی ظرفیت های بالایی دارد.

امام جمعه اراک افزود: تحقیقات صنعتی باید بیشتر مورد توجه جدی قرار گیرد و استفاده از ظرفیت واحدهای دانش بنیان نیز می تواند در خودکفایی و تثبیت تولید موثر باشد.

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: کشور امروز نیازمند سیاست های راهبردی حمایت از تولید داخلی است تا استقلال اقتصادی و خودکفایی ملی بیش از پیش تقویت شود.

وی ادامه داد: اگر تا هزار سال دیگر قطعات صنعتی از چین، کره، ژاپن و یا هر جای دیگر وارد کشور شود وابسته خواهیم بود و باید همه تلاش ها به کار گرفته شود تا ایران خود تولید کننده شود.

آیت الله دری نجف آبادی عنوان کرد: کشورهای موفق صنعتی و اقتصادی دنیا همچون چین، ژاپن و کره با تولید ملی و حمایت از اشتغال بازارهای مختلف را در دست گرفتند.

وی در بخش دیگری از خطبه های نماز عید قربان گفت: پیام رهبر معظم انقلاب در روز عرفه بسیار روشنگر است و باید مورد توجه همه قرار گیرد.

امام جمعه اراک اضافه کرد: عید قربان از اعیاد بزرگ مسلمان، عید تقوا، فضیلت، جهاد با نفس و خدمت به بندگان خدا است.

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: کعبه کانون ارتباطات جهان اسلام و مظهر شرف و عزت است و امروز مسلمانان بیش از هر زمان دیگری نیازمند اتحاد و انسجام هستند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: آل سعود در سال 66 آگاهانه 400 زائر و در سال 94 حدود 500 زائر فقط از جمهوری اسلامی ایران را در منا به شهادت رساند و جنایات این رژیم، قابل اغماض نیست.

امام جمعه اراک افزود: ظهور القاعده و طاالبان و جریان های تکفیری در سوریه، عراق، لبنان و دیگر کشورهای منطقه با هدف تخریب و تضعیف اسلام ناب محمدی و مکتب اهل بیت (ع) صورت گرفته است.

آیت الله دری نجف آبادی تصریح کرد: حرمین شرفین باید در اختیار شورای عالی از علمای بزرگ جهان اسلام باشد تا محور اتحاد و انسجام مسلمانان قرار گیرد.

آیت الله دری نجف آبادی تصریح کرد: مردم مظلوم فلسطین 70 سال در برابر جنایت اسرائیل مقاومت می کنند و وظیفه همه مسلمانان جهان، حمایت از این مظلومان است.

وی گفت: دهه ولایت و امامت فرصتی با عظمت است که باید قدردان آن بود و در واقع گوهر تمام اعیاد در عید غدیر تجلی دارد.

امام جمعه اراک ادامه داد: بحث خانواده چه در تشکیل و حفظ آن از جایگاه و اهمیت بالایی برخوردار است و ازدواج امر مقدس محسوب می شود.

اشاره به ولادت امام علی نقی (ع)، روز پدافند هوایی، هفته تعاون، سالروز شهادت شهید قدوسی، وحید دستجردی، سرلشکر بابایی، سرلشکر علوی، شهدای عید قربان و منا، شهدای 17 شهریور، شهادت شهید حججی، آزاد سازی تل رفعت، آزادی شرق لبنان و انتقال تروریست های شرق لبنان به غرب لبنان از دیگر موارد خطبه های نماز عید قربان اراک بود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار