مدیر عملیات حج ۹۶ اعلام کرد: ده‌ها هزار زائر ایرانی که برای ادامه انجام مناسک حج ابراهیمی که در سرزمین منا مستقر شده‌اند پس از رمی جمرات، قربانی و تقصیر جامع، احرام از تن به در آوردند.
کد خبر: ۴۸۷۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶ 02 September 2017
به گزارش تابناک : نصرالله فرهمند درباره آخرین برنامه‌های حجاج ایرانی در سرزمین وحی، اظهار کرد: تمام کاروان‌های حجاج کشورمان رمی جمرات در روز دهم ذیحجه را انجام دادند و در خیمه‌های منا مستقر هستند؛ آنها پس از رمی جمرات قربانی و تقصیر جامع، احرام از تن به در آوردند.

وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، آخرین گروه از زائران ایرانی ساعاتی قبل رمی جمرات را انجام داده و به خیمه‌های خویش برگشتند.

مدیر عملیات حج 96 با تبریک فرا رسیدن عید سعید قربان به همه حجاج کشورمان گفت: بحمدالله با وجود گرمای هوا در سرزمین منا، با تدابیر پیش‌بینی شده، زائران ایرانی این مرحله از مناسک حج را بدون مشکل به پایان رساندند.

فرهمند تصریح کرد: حضور نیروهای راهنما و هیئت پزشکی در مسیرهای منتهی به جمرات و بازگشت زائران به خیمه‌ها، بسیار برای زائران کشورمان دلگرم‌کننده و آرامش‌بخش بوده است.

مدیر عملیات حج 96 خاطرنشان کرد: واحدهای امدادی به شماری از زائران مسن و سالخورده که در مسیر بازگشت به خیمه‌ها نیازمند راهنمایی بودند، خدمات لازم را ارائه کردند.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار