تهیه‌کننده سینما و تلویزیون با بیان اینکه محتوا در سینما ایران رها شده است، گفت: ساخت فیلم در سینمای کشور پرهزینه است و دولت باید به سینماگران تسهیلات بانکی دهد.
کد خبر: ۴۸۷۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸ 02 September 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛محمود فلاح با اشاره به اینکه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دوازدهم باید از سینماگران حمایت کند، اظهار کرد: این حمایت از سینماگران ارزشی بیشتر باشد زیرا نیاز به تولید بیشتر در ژانرهای ارزشی مانند تاریخی و دفاع مقدس داریم.

وی با بیان اینکه ساخت فیلم در سینمای کشور پرهزینه است، تصریح کرد: یک فیلم‌ساز باید سرمایه زیادی را در جریان فیلم‌سازی هزینه کند و معلوم نیست که در گیشه و اکران موفق باشد و سرنوشت نامعلومی با وجود انجام هزینه‌های زیاد دارد.

تهیه‌کننده سینما و تلویزیون کشورمان با تأکید بر اینکه اگر دولت سینماگران را در کاهش هزینه‌های تولیدی حمایت کند، شاهد رونق در این بخش خواهیم بود، اضافه کرد: گرانی ساخت فیلم با حمایت‌های دولت باید برطرف شود.

فلاح با اشاره به اینکه محتوا در سینمای ایران رها شده است، تصریح کرد: همه به دنبال اکران هستند و توجهی به محتوای فیلم ندارند، این اتفاق نباید در سینما ادامه‌دار باشد.

وی با بیان اینکه بنیاد سینمایی فارابی در گذشته از سینماگران حمایت می‌کرد، اضافه کرد: دامنه این حمایت کم‌رنگ شده است.

تهیه‌کننده «مختارنامه» با تأکید بر اینکه فیلم‌سازان هم باید از تسهیلات بانکی برخوردار شوند، اظهار کرد: دولت دوازدهم این نوع خدمات را در اختیار سینماگران قرار دهد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار