رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: راهبرد اصلی شورای پنجم در حوزه فرهنگی توجه به هویت شهر مشهد است.
کد خبر: ۴۸۸۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴ 03 September 2017
به گزارش تابناک : احسان اصولی اظهار داشت: راهبرد اصلی شورای پنجم در حوزه فرهنگی، توجه به هویت شهر مشهد است تا بتوانیم هویت واحدی را بین شهروندان و مردم مشهد گسترش دهیم.
 وی افزود: شهر مشهد باید از لحاظ هویتی به جایگاهی برسد که همه شهروندان به زندگی در این شهر افتخار کنند. در این راستا برنامه‌های عملیاتی در کمیسیون تدوین خواهد شد.
 رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شورای شهر مشهد ادامه داد: دومین راهبرد این کمیسیون پرداختن به فرهنگ شهروندی است. تلاش داریم بتوانیم بیشتر فعالیت‌هایمان را در حوزه آموزشی، تبلیغی و فرهنگسازی تعریف کنیم و به نحوی فرهنگ شهروندی و زندگی در شهر مشهد را به خوبی تبیین کرده و هنجارهای زندگی در این شهر را فرهنگسازی کنیم.
 اصولی عنوان کرد: ما بر این اعتقادیم که بسیار از مشکلات و مسائل موجود در شهر مشهد را می‌توانیم با آموزش فرهنگ شهروندی حل نماییم.
 وی بیان کرد: در این دوره از شورای اسلامی شهر توجه به زنان، ورزشکاران، سمن‌ها و تشکل‌ها و همچنین افزایش مشارکت مردم در شورای اجتماعی محلات را دنبال خواهیم کرد.
 اصولی تصریح کرد: در حوزه زیارت که هویت اصلی شهر مشهد می‌باشد نیز به مواردی همچون فرهنگ میزبانی توجه ویژه خواهیم داشت. همچنین با تقویت حوزه گردشگری، ظرفیت‌های جدیدی برای افزایش ماندگاری زائر در شهر فراهم خو.اهیم شاخت.
 وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها، ناقلان افکار عمومی و اخبار بین شورای شهر و مردم هستند، ادامه داد: در ایام دهه ولایت، سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد با هدف ایجاد فضای با نشاط همراه با همدلی و مهربانی و با محور قرار دادن خانواده در فعالیت‌هایش، برنامه‌هایی را در سطح بوستان‌ها و پارک‌های شهر برگزار می‌کند. 






منبع : برنامه رادیویی شهرما
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار