اخبار کوتاه برنامه های هفته قزوین؛
مسیر جاده سلامت توسط تشکل های مردمی و داوطلبان سلامت پاکسازی شد.
کد خبر: ۴۸۸۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵ 03 September 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین، به مناسبت نکوداشت هفته قزوین؛ مسیر جاده سلامت با حضور تشکل های مردمی زیست محیطی و داوطلبان سلامت دانشگاه علوم پزشکی قزوین پاکسازی شد.

سعید وزیری نژاد مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در این مراسم اظهار کرد:پاکسازی مسیر جاده سلامت با هدف ایجاد مسیر سبز و ترویج فرهنگ حفظ محیط زیست انجام شد.

وی افزود: برگزاری چنین برنامه هایی در راستای جلب مشارکت مردمی بسیار موثر می باشد و باید در جامعه استمرار داشته باشد.

وزیری نژاد بیان کرد:اگر همه شهروندان به وظیفه شان در زمینه حفظ محیط زیست و احترام به طبیعت عمل کنند، در آینده محیط زیست زیبا تر ی خواهیم داشت.

دومین دوره مسابقات شطرنج بلیتس جام قزوین برگزار شد

به مناسبت نکوداشت هفته قزوین؛ دومین دوره مسابقات بلیتس جام قزوین با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و هیات شطرنج استان قزوین در ۱۱ دور روش سوییسی برگزار شد.

در این مسابقات محمود اسکندری از استان البرز به مقام قهرمانی رسید و پس از وی بهرنگ برزیگر، میثم خطیبی، استاد فیده مهرداد صداقتی، رضا مشاطان، مهیار نجفیان پور به ترتیب دوم تا ششم شدند.

سایر نفرات برتر ریتینگ زیر ۱۵۰۰، ۱۷۰۰، ۱۹۰۰ به ترتیب آرین فرمانی، اله وردی حضرت قلی و جانعلی مسافر شدند.

نفر برتر قزوین؛ بانوان شاهین جوانی و پارمیس دشتی شدند و نفرات برتر رده سنی زیر ۱۰، ۱۲ و ۱۴ به ترتیب آبتین عطاخان، رضا مهدوی و بهراد خلیلی شدند.

جشنواره بادبادک ها در بوستان باراجین قزوین برگزار شد

به مناسبت نکوداشت هفته قزوین و به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین جشنواره بادبادک ها در بوستان باراجین برگزار شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در این مراسم گفت: این جشنواره با هدف ایجاد فضای نشاط و تفریح برای خانواده ها تدارک دیده شده تا کودکان در کنار والدین خود به انجام بازی های مختلف و پرواز بادبادک بپردازند.

وزیری نژاد ایجاد نشاط اجتماعی و معرفی جاذبه‌های گردشگری باراجین را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد با برگزاری چنین جشنوارهایی شهروندان قزوینی اوقات شادی را در این فضای مفرح و پرنشاط سپری کنند.

در این جشنواره شاد و مفرح که سه ساعت به طول انجامید کودکان و نوجوانان حاضر، بادبادک های خود را در هوا به پرواز در آوردند.

مسابقه ای به همراه آموزش خوشنویسی در فرهنگسرای شهید رجایی برگزار شد

این مسابقه به همراه آموزش در ۲ سطح نوجوانان و جوانان با حضور بیش از ۳۵ نفر در فرهنگسرا شهید رجایی برگزار شد و در پایان به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

برگزاری مسابقات چوگان در دولتخانه صفوی قزوین/پیروزی تیم چوگان کاسپین قزوین

به مناسبت نکوداشت هفته قزوین؛ چهارمین دوره رقابت های چوگان در میدان چوگان دولتخانه صفوی قزوین با حضور محمدی، نماینده مردم قزوین در مجلس، صفری، سرپرست شهرداری قزوین و وکیل گیلانی رئیس فدراسیون چوگان برگزار شد.

چهارمین دوره رقابت های چوگان با حضور تیم های کاسپین و خونان در زمین چوگان دولتخانه صفوی استان قزوین برگزار شد.

در پایان این رقابت های تیم چوگان کاسپین موفق شد ۴ بر ۳ تیم چوگان خونان را شکست دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار