مدیر کل میراث فرهنگی خراسان رضوی گفت:انتخاب مشهد به عنوان شهر جهانی «صنایع دستی گوهرسنگ ها» فرصتی برای توسعه اشتغال و درآمدزایی در مشهد است.
کد خبر: ۴۸۸۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳ 03 September 2017
به گزارش تابناک : محمد رحیم رهنما صبح یکشنبه در مراسم اولین سالگرد انتخاب مشهد  به عنوان شهر جهانی «صنایع دستی گوهرسنگ ها» که در موزه بزرگ خراسان برگزار شد اظهار کرد: امروزه در مرحله جهانی شدن شهرها برای رسیدن به توسعه هستیم و شهرهایی که از این مسیر بازبمانند توسعه آنها به تاخیر می افتد.

وی افزود: انتخاب مشهد به عنوان شهر جهانی «صنایع دستی گوهرسنگ ها» فرصتی برای توسعه اشتغال و درآمدزایی در مشهد است که اگر به آن توجه شود نتایج خوبی به دنبال خواهد داشت.

مدیر کل میراث فرهنگی خراسان رضوی بیان کرد: بسیاری از شهرها تلاش می کنند این عنوان را کسب کنند زیرا عاملی برای جذب سرمایه و خلاق شدن است.

رهنما بیان کرد: باید از فرصت ایجاد شده نهایت استفاده را ببریم و با همکاری دیگر دستگاهها از ظرفیت های این نامگذاری استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در مشهد مزیت هایی داریم که در سایر شهرها نیست و دلیل آن وجود معادن مختلف سنگ های قیمتی است.

مدیر کل میراث فرهنگی خراسان رضوی تصریح کرد: در حوزه آموزش، شبکه فروش و برگزاری نمایشگاه های سنگ های قیمتی تلاش زیادی شده که امیدواریم نتایج خوبی داشته باشد.





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار