معاون امور جوانان هلال احمر استان کرمانشاه گفت: همکاری هلال احمر و آموزش و پرورش برای اجرای این طرح، الگوی مشارکتی بی‌نظیری برای سایر دستگاه‌ها است و باید چنین مشارکتی را در بین تمامی دستگاه‌های اجرایی و آموزشی شاهد باشیم.
کد خبر: ۴۸۹۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷ 05 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم،کیومرث ویسی، با اشاره به فعالیت‌های امور جوانان هلال احمر اظهار داشت: 15 هزار نفر در جامعه هدف جوانان هلال احمر عضویت دارند.

معاون امور جوانان هلال احمر استان کرمانشاه با بیان اینکه داوطلبان عضویت در جوانان هلال احمر حداکثر 29 سال سن دارند، گفت: اعضای جمعیت جوانان هلال احمر نسبت به سال گذشته 20 درصد رشد داشته است.

ویسی از ساماندهی این اعضاء در کانون‌های مختلف خبر داد و افزود: این اعضاء در قالب غنچه‌های هلال، کانون دانش‌آموزی، کانون دانشجویی و شاخه جوانان که شامل داوطلبان آزاد
است ساماندهی شده‎اند.

وی عنوان کرد: این اعضا در طول سال در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقای سلامت، آموزش‌های امدادی و کمک‌های اولیه و آموزش‌های فرهنگی، هنری و ورزشی را می‌گذرانند.

معاون امور جوانان هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به اینکه این معاونت به صورت ویژه در تابستان برای اوقات فراغت برنامه‌ریزی کرده است، بیان کرد: پیش‌بینی شده حدود 40 درصد از اعضای جوانان هلال احمر از برنامه‌های اوقات فراغت این سازمان استفاده کنند.

ویسی با بیان اینکه 15 هزار نفر در قالب گروه‌های مختلف عضو جوانان هلال احمر کرمانشاه هستند، عنوان کرد: 18 پایگاه هلال احمر در شهرستان‌های استان کرمانشاه دایر است.

وی با اشاره به اینکه طرح آموزش امداد و نجات، محوری‌ترین فعالیت این سازمان است، بیان کرد: تحقق این هدف جز با مشارکت همه دستگاه‌ها به‌ویژه آموزش و پرورش امکان‌پذیر نیست و مسابقات «المپیادهای آماده» در طول سال در مدارس استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

ویسی طرح دادرس را در راستای تداوم آموزش‌های پیشگیرانه هلال احمر در حوزه امداد و نجات دانست و اظهار کرد: همکاری هلال احمر و آموزش و پرورش برای اجرای این طرح 
الگوی مشارکتی بی‌نظیر برای سایر دستگاه‌ها است و باید چنین مشارکتی را در بین تمامی دستگاه‌های اجرایی و آموزشی شاهد باشیم.

معاون امور جوانان هلال احمر استان کرمانشاه از کسب مقام دوم جهان توسط یکی از اعضاء فعال جوانان هلال احمر در مسابقات جهانی سوئیس خبر داد و افزود: محمدطاها بیگ‌رضایی در مسابقات دو و میدانی قهرمانی معلولان جهان توانست عنوان نایب قهرمانی این رقابت‌ها را کسب کند.

ویسی با اشاره به اینکه طرح آموزش امداد و نجات، محوری ترین فعالیت این سازمان است، بیان کرد: تحقق این هدف جز با مشارکت همه دستگاه‌ها به‌ویژه آموزش و پرورش امکان‌پذیر نیست.

وی طرح دادرس را در راستای تداوم آموزش‌های پیشگیرانه هلال احمر در حوزه امداد و نجات دانست و اظهار کرد: همکاری هلال احمر و آموزش و پرورش برای اجرای این طرح الگوی مشارکتی بی‌نظیر برای سایر دستگاه‌ها است و باید چنین مشارکتی را در بین تمامی دستگاه‌های اجرایی و آموزشی شاهد باشیم.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار