فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: بالغ بر ۴ میلیارد ریال لوازم التحریر در آستانه سال جدید به دانش‌آموزان مرحوم فارس اهداء می‌شود.
کد خبر: ۴۸۹۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۱ 05 September 2017
 سردار سید هاشم غیاثی، گفت: اقلام موجود در این بسته های لوازم التحریر با هدف حمایت از تولید و اشتغال داخلی و ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی تا حد امکان از طریق تولیدکنندگان ایرانی و از بین نوشت افزارهای  ایرانی - اسلامی تهیه شده‌اند .

سردارغیاثی با بیان اینکه همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید چهار میلیارد ریال لوازم التحریر در بین دانش آموزان محروم فارس توزیع می شود، گفت: برای تهیه هر بستۀ لوازم التحریر از مجموعه ای شامل سی و یک قلم کالا استفاده شده  و پنج هزار و پانصد نفر از دانش آموزان محروم استان فارس براساس سن و مقطع تحصیلی این بسته های لوازم التحریر را دریافت خواهند کرد .

وی با بیان اینکه طرح توزیع لوازم التحریر در بین دانش آموزان محروم یک طرح جامع و دارای پیوست فرهنگی است، خاطرنشان کرد: هر بسته لوازم التحریر علاوه بر اقلام معمولِ موردنیاز دانش آموزان، دارای مجموعه ای آموزشی در حوزه فرهنگ و دین شامل فلش کارت حفظ قرآن کریم، کتاب احکام دانش آموزان و فلش کارت حفظ نهج البلاغه است .

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه بخشی از نیاز بازار لوازم التحریرِ کشور از طریق واردات کالای خارجی که دارای ویژگی هایی مغایر با فرهنگ خانواده های ایرانی است تامین می شود، گفت: دانش آموزان بعنوان نسل آینده ساز کشور هدف اصلی جنگ نرم فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی هستند از همین رو نگاه قرارگاه محرومیت زدایی سازمان بسیج سازندگی استان فارس در اجرای این طرح استفاده حداکثری از ظرفیت های داخلی و ترویج سبکِ زندگی اسلامی - ایرانی در جامعه دانش آموزان کشور است .

سردار غیاثی افزود: اهدای بسته های لوازم التحریر به دانش آموزان محروم نه تنها روحیه اُمید و نشاط را همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در بین اقشار محروم جامعه زنده می کند بلکه یک گام بزرگ در راستای ترویج فرهنگ محرومیت زدایی در کشور است .

وی با بیان اینکه ارزش هر بسته لوازم التحریر هفتصد و پنجاه هزار ریال تخمین زده شده است، خاطرنشان کرد: اقلام موجود در این بسته های لوازم التحریر با هدف حمایت از تولید و اشتغال داخلی و ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی تا حد امکان از طریق تولیدکنندگان ایرانی و از بین نوشت افزارهای  ایرانی - اسلامی تهیه شده اند .

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه اعتبار این طرح بیش از چهار میلیارد و صد و بیست میلیون ریال است، خاطرنشان کرد: طرح اهدای لوازم التحریر به دانش آموزان محروم با مشارکت و همکاری بین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان فارس اجرا می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار