معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی مازندران گفت: دو هزار مددجوی استان در اربعین امسال پای پیاده به کربلای معلی می‌روند.
کد خبر: ۴۹۰۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶ 06 September 2017
به گزارش تابناک : حجت‌الاسلام بشیر عالیشاه اظهار داشت: کمیته امداد از نهادهای مهم در جامعه بوده که در زمینه خودکفایی مددجویان فعالیت می‌کند و بخشی از فعالیت این نهاد اجرای برنامه‌های فرهنگی و در قالب اعزام مددجویان به قم، راهیان نور، مشهد مقدس و عتبات عالیات است.

وی افزود: از نوروز امسال تاکنون  240 نفر از مددجویان نقاط محروم به کربلای معلا و دو گروه شوق زیارت شامل خانواده‌ها، سالمندان، نعروسان، مربیان طرح اشتغال و گروه دانش آموزان و دانشجویان به مشهد مقدس اعزام شدند و تا پایان سال نیر 10هزار نفر از مددجویان دیگر اعزام می‌شوند.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی مازندران با اشاره به اردوهای دانش آموزی، بیان کرد: امسال میزبان دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم از 16استان کشور در مجتمع شهید رجایی فریدونکنار بودیم و تا کنون 14دوره برگزار و سه هزارنفر با شعار حی علی صلاه در کلاس‌های آموزشی شرکت کردند.

وی با اشاره به دهه امامت و ولایت گفت: برگزاری آیین شعرخوانی، مسابقات فرهنگی کتابخوانی، تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم، محفل انس با قرآن و شب شعر غدیر محور اتحاد امت اسلامی به ویژه با حضور برادران اهل سنت و قرائت خطبه غدیر برخی از برنامه‌های این ایام در استان است.

عالیشاه با اشاره به نامگذاری هفته اول محرم به هفته امربه معروف و نهی از منکر گفت: با کمک خیران، اربعین امسال دو هزار نفر از مددجویان استان با پای پیاده به کربلای معلا اعزام می‌شوند.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار