استاندار خراسان‌ رضوی گفت: وزارت راه و شهرسازی در استان خراسان رضوی تاکنون بسیار فعال عمل کرده و ۲۶۵ میلیارد تومان بودجه به حاشیه شهر اختصاص داده است که مبلغ مناسبی برای رسیدگی به این منطقه است.
کد خبر: ۴۹۰۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰ 07 September 2017
به گزارش تابناک : علیرضا رشیدیان ظهر امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی فاز اول آزاد راه مشهد، چناران و قوچان اظهار داشت: در بحث ساخت آزادراه‌ها شبکه‌سازی اهمیت زیاد دارد و آزادراه مشهد، چناران و قوچان نقش شبکه‌ای دارد و به همین دلیل در طرح‌های توسعه‌ای بسیار تاثیرگذار است، همچنین خراسان‌رضوی و مشهد یک مقصد داخلی و خارجی است و تعداد زیادی از طریق جاده‌ها سفر می‌کنند و امنیت و خدمت رسانی مناسب در مسیرها اهمیت زیادی دارد.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: آستان قدس رضوی علاوه بر مشارکت در بحث آزادراه برای ساخت 100 مجتمع خدماتی در جاده‌ها اعلام آمادگی کرده است، همچنین استان خراسان رضوی یک مسیر ترانزیتی در مسیر شرق-غرب و شمال-جنوب است و با توجه به حجم بالای حمل بار ترانزیتی نیاز به توجه جدی‌تر دارد.

وی با اشاره به حمایت‌های بسیار وزارت راه و شهرسازی به استان خراسان‌ رضوی عنوان کرد: وزارت راه و شهرسازی نسبت به کمک به استان خراسان رضوی عنایت ویژه داشته است و بیش از سه هزار کیلومتر ترمیم جاده روستایی و بین شهری صورت گرفته، در حوزه جاده‌های اصلی و راه آهن نیز کمک‌های فراوانی شده است، همچنین برقی کردن راه آهن مشهد تهران در حال انجام است.

رشیدیان در رابطه با ساخت مسکن مهر در خراسان‌رضوی خاطر‌نشان کرد: مسکن مهر از ابداعات دولت قبل بوده اما فقط 33 هزار واحد در دولت دهم افتتاح شد در حالی که در طی چهار سال بیش از 58 هزار مسکن مهر افتتاح شده است و این پیشرفت قابل توجهی است، در حال حاضر در همه حوزه‌ها از جمله ریلی، زمینی، هوایی توسعه داشته‌ایم و فرودگاه مشهد با 10 میلیون مسافر و 320 پرواز روزانه در زمان پیک نیاز به توجه بیشتر دارد که در این راستا باند سوم فرودگاه در حال احداث است.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: امیدواریم با حمایت‌های وزیر بتوانیم استان را در توسعه راه‌های شهری و جاده‌ای به کیفیت مناسب برسانیم، همچنین وزارت راه و شهرسازی در استان خراسان رضوی تاکنون بسیار فعال عمل کرده و 265 میلیارد تومان بودجه به حاشیه شهر اختصاص داده است که مبلغ مناسبی برای رسیدگی به این منطقه است.






منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار