عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی، برجام را اتمام حجتی برای همه مردم جهان دانست و گفت: با وجود اینکه ایران از مواضع خود عدول کرد و امتیازاتی داد، اما طرف مقابل حاضر نشد به تعهداتش پایبند باشد.
کد خبر: ۴۹۰۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸ 07 September 2017
به گزارش تابناک : سیدمحمد حسینی با اشاره اظهارات اخیر «نیکی هیلی» سفیر آمریکا در سازمان ملل درباره اقدامات خلاف واقع ایران در راستای برنامه هسته‌ای خود، گفت: آنها هر از چندگاهی چنین حرف‌های بی مبنایی را مطرح می‌کنند.
وی ادامه داد: آژانس بین المللی انرژی اتمی بار‌ها اذعان و تاکید داشته که ایران به همه تعهداتش پایبند است، ولی این آمریکا بود که نقض عهد کرده و به تعهداتش عمل نکرد و تحریم‌ها را ادامه داد.

حسینی تصریح کرد: آنها حتی بعد از انتخابات موضوع «مادر تحریم ها» را مطرح کردند و حالا مدعی هم هستند و جای اینکه بدهکار باشند در چهره مدعی و طلبکار جلوه می‌کنند.

عضوشورای مرکزی جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی تصریح کرد: مسئله برای مردم ما روشن است و حتی اروپایی‌ها نیز در مواردی برایشان قابل قبول نیست که آن‌ها به برجام پایبند نیستند و بنظر می‌رسد با این اظهارنظرات دنبال بهانه جویی هستند.

وی در ادامه گفت: از زمانی هم که ترامپ روی کار آمده است روی این موضوع تاکید دارند و دنبال بهانه‌ای هستند که از این توافق خارج شوند و می‌خواهند ایران را مقصر جلوه دهند البته راه به جایی نخواهند برد، زیرا ایران کار خود را ادامه می‌دهد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم افزود: از ابتدای این مذاکرات رهبرمعظم انقلاب از آن به عنوان تجربه یاد کرده اند یعنی اینکه چندان امیدی به دستاورد‌های این توافق وجود نداشت و ایشان همواره به طرف غربی بدبین بودند، چون ماهیت زیاده خواهانه و مستکبرانه غربی‌ها را می‌شناختند.

حسینی خاطرنشان کرد: با این رفتار آمریکایی‌ها درباره برجام یک اتمام حجتی هم برای مردم جهان شد که با وجود اینکه ایران از مواضع خود عدول کرد و امتیازاتی را داد، اما طرف مقابل حاضر نشد به تعهداتش پایبند باشد.






منبع : میزان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار