کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: وزش باد و افزایش ابرناکی پدیده غالب جوی در این استان طی روزهای آتی خواهد بود.
کد خبر: ۴۹۱۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷ 09 September 2017
به گزارش تابناک : آیدا فاروقی روز شنبه افزود: در این مدت برای مناطق جنوبی و شرقی خراسان رضوی وزش وزش باد همراه با گرد و خاک و برای مناطق شمالی افزایش ابر پیش بینی می شود.
وی ادامه داد: ناپایداری جوی و سامانه بارش زا که از روز پنجشنبه گذشته خراسان رضوی را فرا گرفته بود تا پایان وقت امروز 18 شهریور پایان می یابد و روز سه شنبه هفته جاری با فعال شدن سامانه جوی دیگر بارشهای رگباری همراه با افت دما در این استان رخ خواهد داد.
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بر این اساس میانگین دمای هوا در سطح استان روزهای گذشته کاهش یافته است.
وی افزود: بیشینه دمای امروز هوای مشهد 33 درجه سلسیوس پیش بینی شده که نسبت به دیروز کاهش دو درجه ای داشته و برای روزهای آتی تغییرات محسوسی ندارد. کمینه دمای هوای این شهر نیز طی همین مدت بین 16 تا 17 درجه سلسیوس در نوسان است.
فریمان با حداقل دمای 12 درجه سلسیوس و سرخس با حداکثر دمای 38 درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی طی 24 ساعت گذشته بوده اند. بیشترین شدت وزش باد نیز طی این مدت در بردسکن رضوی با سرعت 61 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار