در نیمه اول شهریور ماه اتفاق افتاد؛
سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی اعلام کرد: یک میلیون 708 هزار و 593 زائر و مسافر از ابتدا شهریور تا نیمه شهریورماه به مشهد سفر کردند.
کد خبر: ۴۹۱۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲ 10 September 2017
به گزارش تابناک رضوی؛ سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی اعلام کرد: یک میلیون 708 هزار و 593 زائر و مسافر از ابتدا شهریور تا نیمه شهریورماه به مشهد سفر کردند.
 

مهدی فروزان اظهار کرد: یک میلیون و هفت هزار و 573 مسافر از طریق وسایل حمل و نقل شخصی، 376 هزار و 94 نفر از طریق وسایل حمل و نقل جاده‌ای، 162 هزار و 476 مسافر از طریق حمل و نقل هوایی و 162 هزار و 450 مسافر از طریق حمل و نقل ریلی به مشهد سفر کرده‌اند.


مدیرکل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: میزان سفر در طی این 15 روز نسبت به مدت مشابه سال قبل 1.9 درصد افزایش داشته است و آمار سفر با حمل ونقل شخصی به نسبت سایر وسایل حمل و نقل دیگر بسیار چشمگیر است، همچنین میزان سفر با حمل و نقل ریلی و هوایی خیلی به هم نزدیکند.

وی عنوان کرد: سفر با حمل و نقل ریلی و شخصی نسبت به مدت مشابه سال قبل به ترتیب 9 درصد و 4.3 درصد افزایش داشته است، همچنین سفر با حمل و نقل هوایی و جاده‌ای به ترتیب 3.7 درصد و 2 درصدکاهش را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد.
منبع؛ ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار