عضو كمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به فعالیت‌های بیت‌الاحزان تأكید كرد كه فعالیت یک مؤسسه قرآنی در روستا و اشاعه برنامه‌های آن در نقاط مختلف کشور به‌ویژه مناطق محروم باید به الگویی برای نهادهای فرهنگی تبدیل شود.
کد خبر: ۴۹۱۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۷ 10 September 2017
تابناک فارس به نقل از ایکنا:سیروس پاك فطرت، عضو شورای اسلامی شهر شیراز و رئیس هیئت‌ ورزش‌های همگانی استان فارس امروز، ۱۹ شهریورماه در بازدید از مدارس شبانه‌روزی حفظ یكساله قرآن مؤسسه بیت‌الاحزان در روستای قرآن‌آباد و لای خرمی استهبان، از فعالیت‌های صورت گرفته این مؤسسه قدردانی و بر توسعه این برنامه‌ها در شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) تأكید کرد.
وی افزود: فعالیت یک مؤسسه قرآنی در روستا و اشاعه برنامه‌های آن در نقاط مختلف کشور به ویژه مناطق محروم باید به الگویی برای نهادهای فرهنگی تبدیل شود.


حمایت کمیسیون فرهنگی شورای شهر شیراز از برنامه‌های قرآنی

پاك‌ فطرت با تأكید بر اینكه کمیسیون فرهنگی شورای شهر شیراز از برنامه‌های فرهنگی به ویژه قرآنی حمایت می‌کند،‌ گفت: ما معتقدیم باید با یک برنام‌ ریزی منسجم فعالیت‌ها قرآنی در سطح شیراز توسعه یابد.

عضو هیئت مدیره مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز در ادامه برای حضور حجت‌الاسلام شاهسونی جهت حضور در این مجمع به منظور معرفی این موسسه و برنامه‌های قرآنی آن در شیراز قول مساعد داد.

حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارش فعالیت‌های این مؤسسه گفت: جای بسی افتخار است که امروز جوانان علاقه‌مند از سراسر کشور و حتی کشورهای خارجی برای حضور در مدارس شبانه‌روزی حفظ قرآن و حفظ کل قرآن این مؤسسه اهتمام دارند.


در شیراز با مشكل كمبود مكان مواجه هستیم

وی از مسئولان فرهنگی استان فارس و شهر شیراز درخواست حمایت بیشتر فعالیت‌های این مؤسسه به خصوص در شیراز كرد و گفت: ما در شهر شیراز دارای شعبه و مدرسه شبانه‌روزی حفظ قرآن كریم هستیم اما با مشكلاتی نظیر كمبود مكان مواجه هستیم كه باید برای این مهم برنامه‌ریزی شود تا با یك تعامل مناسب اقدام جدی در این باره صورت گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار