جانشین مدیرکل سازمان حج و زیارت خراسان رضوی هزینه ویزای اربعین سال جاری را ۴۰ دلار معادل ۱۹۰ هزار تومان اعلام کرد.
کد خبر: ۴۹۲۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶ 11 September 2017
به گزارش تابناک رضوی؛ علی اصغر موسوی با بیان اینکه ویزاهای اربعین حسینی از امروز ۲۰ شهریورماه به صورت انفرادی، خانوادگی و گروهی صادر می‌شود، اظهار داشت: علاقه‌مندان به سفر زیارتی اربعین حسینی دریافت ویزا را به روزهای پایانی موکول نکنند.

وی درباره هزینه ویزای اربعین حسینی و نحوه دریافت مبالغ آن، افزود: طبق توافق طرفین هزینه ویزای اربعین حسینی ۴۰ دلار در نظر گرفته شده که این مبلغ به ریال از زائران دریافت می‌شود.

جانشین مدیرکل سازمان حج و زیارت خراسان رضوی اضافه کرد: مبلغ مورد نظر برای دریافت ویزا فقط به حساب اربعین حسینی واریز می‌شود و هیچ کس نمی‌تواند دخالتی در دریافت پول از ثبت‌ نام کنندگان داشته باشد.

موسوی با بیان اینکه سال گذشته حدود ۱۱۰ هزار زائر به مراسم اربعین اعزام شدند، ثبت نام ویزای اربعین در سال جاری را حدود ۱۵۰ هزار نفر پیش‌بینی کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه صدور هر ویزا در حال حاضر ۴۸ساعته صورت می گیرد، اضافه کرد: اعتبار ویزاهای اربعین حسینی سه ماهه است و زائران نیز می‌توانند یک ماه در کشور عراق اقامت داشته باشند.

جانشین مدیرکل حج و زیارت خراسان رضوی متذکر شد: افرادی که تمایل دارند در ایام اربعین حسینی به عتبات سفر کنند، حتماً روند ثبت نام و دریافت ویزای اربعین را در روزهای خلوت‌تر انجام دهند و برنامه‌های خود را به روزهای آخر و نزدیک اربعین موکول نکنند.
منبع؛ فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار