تابناک چهارمحال وبختیاری- رییس اتحادیه نانوایان شهرستان شهرکرد با اشاره به اینکه اغلب واحدهای نانوایی در شهرستان شهرکرد به علت عدم صرفه اقتصادی و کمبود سهمیه آرد یارانه‌ای تمایل به آزاد پز شدن دارند، گفت: در حال حاضر 30 درصد نانوایی‌های این شهرستان آزادپز هستند.
کد خبر: ۴۹۲۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷ 12 September 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- علیرضا امیری اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌ها در حوزه آرد و نان باید به نحوی باشد که بتواند خواسته‌های منطقی مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان را تأمین کند.

وی افزود: قیمت نان از چهار سال گذشته تاکنون ثابت بوده است در حالیکه هزینه‌های آب، برق، گاز، بیمه، مالیات، دستمزد کارگر هر ساله افزایش یافته است و این باعث اعتراض نانوایان به ثبات قیمت نان شده است.

امیری با اشاره به اینکه برخی معتقدند که عدم افزایش قیمت نان متناسب با تورم منجر به کوچک شدن چانه‌ها می‌شود، تصریح کرد: خوشبختانه نظارت مداوم سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و اتحادیه نانوایان مانع خارج شدن وزن نان از حد استاندارد شده است.

رییس اتحادیه نانوایان شهرستان شهرکرد تصریح کرد: در حال حاضر قیمت نان لواش 180 تومان، بربری ساده 750 تومان، بربری با کنجد 1000 تومان، سنگک ساده 1000 تومان، سنگک با کنجد یک هزار و 200 تومان، تافتون 200 تومان است.

وی با اشاره به برنامه‌های سال 96 اتحادیه نانوایان این شهرستان، گفت: کلاس‌های آموزش نانوایان به منظور افزایش کیفیت پخت با حمایت این سازمان برگزار خواهد شد.

امیری با اشاره به اینکه اغلب واحدهای نانوایی در شهرستان شهرکرد به علت عدم صرفه اقتصادی و کمبود سهمیه آرد یارانه‌ای تمایل به آزاد پز شدن دارند، تصریح کرد: در حال حاضر 30 درصد نانوایی‌های این شهرستان آزادپز هستند.

رییس اتحادیه نانوایان شهرستان شهرکرد خاطرنشان کرد: خوشبختانه نان به مقدار کافی در این شهرستان پخت می‌‌شود و پاسخگوی نیاز مشتریان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار