«خواجه محمد آصف» وزیر امور خارجه پاکستان و ژنرال «ناصرخان جنجوعه» مشاور امنیت ملی این کشور عصر روز گذشته در سفر به مشهد با «علیرضا رشیدیان» استاندار خراسان رضوی دیدار کرد.
کد خبر: ۴۹۲۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲ 12 September 2017
به گزارش تابناک : «خواجه محمد آصف» وزیر امور خارجه پاکستان و ژنرال «ناصرخان جنجوعه» مشاور امنیت ملی این کشور عصر روز گذشته در سفر به مشهد با «علیرضا رشیدیان» استاندار خراسان رضوی دیدار کرد.

 خواجه آصف با «یاور عباس» سرکنسول پاکستان در مشهد نیز ملاقات و درباره امور مختلف از جمله وضعیت زائران پاکستانی به تبادل نظر با وی پرداخت.

علیرضا رشیدیان در این دیدار با اشاره به روابط اقتصادی مطلوب بین پاکستان و خراسان رضوی افزود: در چهار ماه امسال واردات کالا به این استان از کشور پاکستان و همچنین صادرات خراسان رضوی به پاکستان نسبت به مدت مشابه سال قبل 28 درصد افزایش داشته است.

استاندار خراسان در این ملاقات گفت: مشهد سالانه میزبان 200 هزار زائر پاکستانی است که امیدواریم میزبانی خوبی از این زائران داشته باشیم.

وی اظهار کرد: در این مدت 15 میلیون دلار واردات از کشور پاکستان به خراسان رضوی انجام شده و هفت میلیون دلار کالا از این استان به پاکستان صادر شده است.

رشیدیان اظهار داشت: بعد از امارات متحده عربی کشور پاکستان دومین کشوری است که استان خراسان رضوی از آن کالا وارد می کند.

وی افزود: مشهد مقدس از جاذبه های فرهنگی و تاریخی بسیار برخوردار است و می تواند خاطرات خوبی برای زائران به یادگار داشته باشد.

زیارت حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) ودیدار با مسئولان آستان قدس رضوی از دیگر برنامه‌های وزیر امور خارجه پاکستان در سفر به مشهد بود.






منبع : فارس 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار