رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: تیم‌های فوتبال منتخب مشهد و کربلا ساعت 20:30 شنبه آینده ـ25 شهریور جاری ـ بازی افتتاحیه ورزشگاه امام رضا(ع) را در مشهد برگزار می‌کنند. ورزشگاه 15 هزار نفری امام رضا(ع) مشهد اسفند پارسال به بهره‌برداری رسید، اما تاکنون مسابقه فوتبالی در آن برگزار نشده است. این مجموعه که مجهزترین ورزشگاه کشور محسوب می‌شود ظرفیت 15 تا 25 هزار نفر را برای تماشای مسابقات ملی و بین‌المللی در رشته‌های فوتبال و دوومیدانی دارد.
کد خبر: ۴۹۲۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸ 12 September 2017
به گزارش تابناک : 18 هزار مترمربع سقف کابلی کششی با پوشش چادر ضدحریق برای جلوگیری از تابش مستقیم خورشید و نزولات جوی بر تماشاگران، 360 پروژکتور 2000 واتی با وظیفه تامین چهار کلاس روشنایی فیفا و چهار کلاس روشنایی دوومیدانی، سامانه صوت تحت شبکه شامل 65 دستگاه بلندگوی حرفه‌ای قابل کنترل از اتاق فرمان، پیست تارتان استاندارد و مجهز با هشت خط مسابقه و قابلیت برگزاری همه ماده‌های ورزش دوومیدانی شامل پرتاب دیسک، چکش، دوی سرعت، استقامت، پرش سه‌گام، پرش ارتفاع و پرش با نیزه از امکانات این ورزشگاه هستند.

مهدی برادران دیروز در گفت‌وگو با ایرنا افزود: این دیدار ورزشی با حضور شخصیت‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی ازجمله رئیس فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود. بلیت دیدار برای مردم نیز پنجشنبه و جمعه همین هفته در محل هیات فوتبال خراسان رضوی واقع در میدان تختی مشهد به فروش می‌رسد.

وی اظهار کرد: تیم مقابل منتخب مشهد در افتتاحیه ورزشگاه «تیم کربلا» است که متعلق به باشگاهی با همین نام در شهر کربلای معلی است. این تیم با در اختیار داشتن چهار بازیکن ملی‌پوش درلیگ فوتبال عراق حضور دارد و به دعوت آستان قدس رضوی در این مسابقه حضور پیدا می‌کند.

برادران ادامه داد: تیم مشهد هم منتخبی از بازیکنان دو باشگاه مشهدی سیاه‌جامگان و پدیده است که با وجود درگیری در مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران توافق کردند برای افتتاح ورزشگاه امام رضا(ع) تیم منتخب تشکیل دهند.

وی گفت: خسرومنش مدیریت تیم منتخب مشهد، اکبر میثاقیان مدیریت فنی، رضا مهاجری سرمربیگری و سرآسیابی و رهبر به‌طور مشترک سرپرستی این تیم را عهده‌دار شده‌اند. رضا عنایتی نیز به ‌عنوان کاپیتان تیم منتخب مشهد در این دیدار توپ می‌زند.






منبع : جام جم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار