در جلسه روز گذشته سرمربی تیم فوتبال سپاهان و با مسئولان باشگاه به زلاتکو کرانچار اولتیماتومی داده نشده اما از او خواستند هر چه زودتر تیم را از این وضعیت خارج کند.
کد خبر: ۴۹۲۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷ 12 September 2017
به گزارش تابناک : سپاهان در فصل جاری نتوانسته نتایج خوبی کسب کند و وضعیت این تیم بسیار نامساعد است. شاگردان زلاتکو کرانچار در لیگ برتر وضعیت خوبی ندارند و در پنج هفته ابتدایی با کسب 6 امتیاز در رده دهم جدول جای گرفته است. قبول شکست مقابل صنعت نفت و حذف زودهنگام از این مسابقات باعث شده تا وضعیت این تیم به شرایط بحرانی نزدیک‌تر شود. در همین راستا روز گذشته جلسه نقد و بررسی در رابطه با وضعیت تیم در باشگاه سپاهان برگزار شد و مسئولان دغدغه‌های خود را به کادر فنی مطرح کردند.

مسئولان سپاهان به کرانچار اعلام کردند انتظار حذف در این مرحله را نداشتند و شکست در مرحله یک شانزدهم نهایی را در شأن این باشگاه ندانستند.

در ادامه زلاتکو کرانچار سرمربی سپاهان در رابطه با وضعیت تیم و نتایج اخیر توضیحاتی ارائه کرده است.

او اعلام کرده تغییرات زیاد در سپاهان بنیه تیم را دچار ضعف کرده و کمی زمان نیاز دارد تا بازیکنان به هماهنگی برسند. دلیل دیگری که کرانچار در مورد وضعیت اخیر تیم مطرح کرده دیر اضافه شدن بازیکنان خارجی به تیم بوده است.

او اعلام کرده اگر مدتی زمان بگذرد بازیکنان خارجی می‌توانند از لحاظ بدنی و تاکتیکی خود را با تیم هماهنگ کنند و بدون شک در این وضعیت شرایطشان بهتر خواهد شد.

در جلسه روز گذشته با وجود اینکه شایعاتی مبنی بر دادن اولتیماتوم به کرانچار مطرح شده است هیچ صحبتی از اولتیماتوم و دادن فرصت مطرح نشده اما به این مربی تاکید کردند طی ۲ بازی آینده باید تیم را از بحران خارج کند چرا که در آن صورت مدیریت بحران سخت خواهد بود.





منبع : فارس 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار