رئیس شورای اسلامی شهر مشهد بر لزوم تشکیل هسته‌های تسهیل گر در محلات مشهد تاکید کرد و گفت: ۸۰۰ هکتار از مجموع ۲ هزارو ۲۰۰ هکتار بافت فرسوده در حاشیه شهر مشهد قرار دارد.
کد خبر: ۴۹۳۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰ 12 September 2017
به گزارش تابناک : محمد رضا حیدری رئیس شورای شهر مشهد در آیین اختتامیه نخستین جشنواره «آموزشی دوام ثامن» که در محل تالار شهر برگزار شد، با بیان اینکه روحیه نظام شورایی همواره با مشارکت مردم همراه است، اظهار کرد: رویکرد شورای پنجم حمایت از این گونه برنامه‌هاست و در مباحث بودجه‌ای نیز برای سال آینده قطعا شاخص‌ها و متغیرهای موجود در این عرصه را تغییر می‌دهیم.
وی با تاکید بر اینکه در حوزه‌های متغیرهای ایمنی شهر با استاندارهای لازم فاصله زیادی داریم، تصریح کرد: یکی از خطرهای جدی که جامعه را تهدید می‌کند، بافت‌های فرسوده است که به دلیل ریزدانه و کم عرض بودن معابر، خطرات زیادی را برای ساکنان به وجود می‌آورد.
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه دولت ظرفیت‌های بسیار خوبی را در عرصه رسیدگی به حاشیه شهر گذاشته و در حوزه پیشگیری هم می‌تواند کمک کند، افزود:از ۲ هزار و ۲۰۰ هکتار بافت فرسوده این شهر، ۸۰۰ هکتار در بافت فرسوده و مابقی در حاشیه قرار دارد.
حیدری با اشاره به پیوند موجود بین توسعه یافتگی و جامعه ایمن ادامه داد: همچنین پیوند زدن این سند اجتماعی با مباحث دینی می‌تواند در امر توسعه یافتگی جامعه کمک دوچندانی کند.





منبع : پیام خبر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار