معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد از شناسایی 397 انبار ضایعات غیرمجاز در سطح شهر طی سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۴۹۳۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸ 13 September 2017
به گزارش تابناک : خلیل‌الله کاظمی در خصوص ساماندهی انبار ضایعات سطح شهر بیان کرد: یکی از معضلاتی که متاسفانه مشکلات بهداشتی را برای شهروندان و شهر ایجاد می‌کند، فعالیت انبارهای ضایعات در سطح شهر است.
وی افزود: همچنین وجود این انبارها به چهره بصری شهر خدشه وارد می‌کند و از طرفی ایمن نبودن این انبارها نیز سبب بروز حوادث می‌شود.
معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد عنوان کرد: با توجه به تاکید ویژه شورای اسلامی شهر و همچنین فرمانداری مشهد به صورت ویژه با این انبارها برخورد خواهد شد.
کاظمی در خصوص جمع‌آوری انبارهای ضایعات در سال جاری گفت: در سال جاری نیز 397 انبار ضایعات غیرمجاز در سطح شهر شناسایی شده و با متخلفان طی مراحل قانونی برخورد خواهد شد.
به گفته وی، در این بین منطقه 5 مشهد با 142 انبار در بین مناطق دارای بیشترین انبار ضایعات غیرمجاز است.
معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد با اشاره به برنامه‌ریزی ویژه برای ساماندهی انبارهای ضایعات در سطح شهر مشهد گفت: هم‌اکنون زمینی به مساحت 21 هکتار واقع در جاده ابلق برای ساماندهی مشاغل شهری در نظر گرفته شده که بخشی از آن برای انبارهای ضایعات پیش‌بینی شده است.
کاظمی در پایان خاطرنشان کرد: در این زمین حداکثر 60 واحد انبار ضایعات دارای مجوز که عضو اتحادیه مربوطه هستند، ساماندهی و مابقی انبارها به طور کلی جمع‌آوری خواهد شد.






منبع :: شهرفردا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار