رئیس آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی گفت: با اجرای طرح سنجش سلامت کودکان آماده ورود به دبستان تاکنون 98 هزار و 173 نوآموز در این استان زیر پوشش طرح قرار گرفته اند.
کد خبر: ۴۹۳۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰ 13 September 2017
به گزارش تابناک : مهین توکلی روز چهارشنبه افزود: از این تعداد برای 86 هزار و 941 نوآموز شناسنامه سلامت الکترونیکی صادر و برای ثبت نام به مدارس عادی معرفی شدند.
وی ادامه داد: همچنین 11 هزار و 232 نوآموز مشکوک به مشکلات آمادگی تحصیلی، هوش و سلامت فردی به مرحله تخصصی سنجش معرفی شدند. از نوآموزان معرفی شده به مرحله تخصصی 9 هزار و 699 نفر دارای یک 
مشکل و هزار و 533 نفر دارای بیش از یک مشکل تشخیص داده شده اند. 
رئیس آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی گفت: پیش بینی می شود برای سال تحصیلی جدید 125 هزار نوآموز آماده ورود به دبستان در سطح استان زیر پوشش طرح سنجش سلامت قرار گیرند. این طرح بطور رسمی تا پایان مرداد ماه ادامه داشت اما همچنان خدمات دهی به نوآموزان تداوم دارد.
وی افزود: والدین در مراجعه به مراکز و پایگاههای سنجش تاخیر نکنند زیرا ثبت نام در مدارس صرفا با شناسنامه سلامت انجام می شود.
اجرای طرح سنجش سلامت نوآموزان آماده ورود به دبستان در 74 پایگاه اولیه و تخصصی خراسان رضوی از 16 خرداد ماه آغاز شد. پارسال نیز 125 هزار و 411 نوآموز در این استان زیر پوشش طرح سنجش سلامت قرار گرفتند. 
خراسان رضوی یک میلیون و 200 هزار دانش آموز دارد.





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار