مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی گفت: حجم وصول درآمد در این استان تا پایان مرداد گذشته در مقایسه با درآمد مصوب امسال به میزان 28 درصد کسری نشان می دهد.
کد خبر: ۴۹۳۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱ 13 September 2017
به گزارش تابناک : سید مهدی رمضانی روز چهارشنبه افزود: درآمد مصوب امسال برای خراسان رضوی با 10 درصد افزایش 32 هزار و 477 میلیارد ریال است. این رقم پارسال 29 هزار میلیارد ریال بود. 
وی ادامه داد: به این ترتیب درآمد مصوب تا پایان مرداد ماه 13 هزار و 532 میلیارد ریال می باشد اما ظرف پنج ماه نخست امسال 9 هزار و 735 میلیارد ریال از آن وصول شده است.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی گفت: 93 درصد از درآمدهای استان معادل 9 هزار و 105 میلیارد ریال در این مدت از محل درآمدهای مالیاتی وصول شده و بقیه درآمدهای غیرمالیاتی است.
وی افزود: تاکنون حدود 330 میلیارد ریال درآمدهای مالیاتی با طلب بخش خصوصی از دولت در حال تهاتر و صدور اوراق تسویه می باشد.
رمضانی ادامه داد: ظرف سالهای 94 و 95 به رغم افزایش درآمدهای وصولی نسبت به سالهای قبل از آن، با کسری درآمد نسبت به مبلغ مصوب مواجه شدیم که علت آن افزایش غیرکارشناسانه مبلغ مصوب بوده است. پیش بینی می شود امسال نیز 12 درصد کسری درآمد نسبت به مبلغ مصوب داشته باشیم. 





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار