رئیس انجمن سینمای جوانان کرمانشاه گفت: جشنواره منطقه‌ای‌«شبدیز» با حضور هنرمندان و سینماگران 10 استان کشور به میزبانی کرمانشاه کار خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۴۹۳۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶ 13 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،کامران رضایی امروز  از آغاز به کار  جشنواره منطقه‌ای‌«شبدیز» به میزبانی کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره تا 25 شهریورماه با حضور هنرمندان و سینماگران استان‌های البرز، قزوین، گیلان، زنجان، همدان، کردستان، ایلام، اردبیل، آذربایجان‌غربی و آذربایجان‌شرقی ادامه دارد.

رئیس انجمن سینمای جوانان کرمانشاه گفت: این جشنواره هم‌اکنون با حضور هنرمندان و سینماگران بر مزار شهدا و ادای احترام به شهید فریبرز یزدانشناس، مدرس سابق انجمن سینمای جوان کرمانشاه در گلزار شهدای این شهر کار خود را آغاز کرد.

وی به افتتاح گالری عکس جشنواره طی ظهر امروز اشاره و بیان کرد: نمایش فیلم‌های مسابقه در سه سانس از ساعت 16:30 دقیقه شروع و تا ساعت 22 ادامه دارد که بعد از آن فیلم‌های به نمایش گذاشته نقد و بررسی می‌شود.

به گفته رضایی، کارگاه فیلم‌نامه‌نویسی از ایده تا طرح، تور عکاسی شهر، جلسه مدرسان اکران فیلم‌های مسابقه در سه سانس از ساعت 16:30 دقیقه تا 22، نقد و بررسی فیلم‌ها به نمایش گذاشته و مروزی بر سیر تحول مجموعه مستند در کارگاه عکس برنامه‌های اجرایی این جشنواره طی فردا، 23 شهریورماه است.

وی به برگزاری کارگاه زیبا‌شناسی تدوین از ساعت 10 تا 13 روز جمعه اشاره و بیان کرد: سانس فیلم‌های مسابقه، نقد و بررسی، جلسه مدرسان نیز 24 شهریورماه انجام می‌شود و و نور عکاسی فقط با حضور عکاسان از 10 صبح تا 21 نیز برگزار می‌شود.

این مسؤول با بیان اینکه اختتامیه این جشنواره عصر روز شنبه 25 شهریورماه برگزار می‌شود، گفت: صبح روز شنبه بازید از مناطق گردشگری کرمانشاه را در برنامه داریم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار