گالری عکس جشنواره «شبدیز» با نمایش ۷۰ اثر از ۵۰ هنرمند عکاس سینمای جوان در کرمانشاه افتتاح شد.
کد خبر: ۴۹۳۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴ 13 September 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تانباک؛ گالری عکس پنجاه و هفتمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان کرمانشاه با عنوان «شبدیز» توسط معاون فرهنگی و مطبوعاتی و کارشناسان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، مسئولین انجمن سینمای جوانان ایران، مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، معاون فرماندار کرمانشاه، معاون فرهنگی شهردار، قره تپه مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان و جمعی از نمایندگان شورای شهر کرمانشاه امروز چهارشنبه (22 شهریور) در مجتمع فرهنگی و هنری انتظار کرمانشاه افتتاح شد.

میثم منیعی، دبیر بخش عکس این جشنواره در حاشیه این افتتاحیه گفت: در این گالری تعداد ۷۰ اثر از ۵۰ هنرمند سینمای جوان استان‌های شرکت کننده به نمایش گذاشته شده است.

 وی افزود: این آثار از بین ۴۴ تک عکس و ۵ مجموعه عکس انتخاب و به بخش نمایشگاه جشنواره راه پیدا کرده اند و از امروز تا پایان جشنواره نمایشگاه مذکور آماده بازدید علاقه مندان است. 

دبیر بخش عکس جشنواره منطقه ای «شبدیز» تصریح کرد: این عکس‌ها در ۳ موضوع چشم انداز، مستند اجتماعی و خلاقه کار شده است.

وی ادامه داد: کلیه ۱۱ استان در این نمایشگاه عکس های برگزیده ای دارند و بیشترین عکس ها مربوط به استانهای ارومیه و قزوین است. از استان کرمانشاه نیز ۵ تک عکس برگزیده به نمایش گذاشته شد.

منیعی در پایان گفت: بازدید از این نمایشگاه از امروز ۲۲ شهریور تا روز اختتامیه ۲۵ شهریور برای عموم آزاد است و علاقه مندان می توانند از آن بازدید به عمل آورند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار