معاون بازرگانی داخلی صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالای پاییزه در شهر مشهد مقدس امسال از تاریخ ۲۴ شهریور ماه آغاز شده و تا ۳۱ این ماه ادامه دارد.
کد خبر: ۴۹۳۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱ 13 September 2017
به گزارش تابناک : علی غفوری مقدم اظهار داشت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالای پاییزه در شهر مشهد مقدس امسال از تاریخ 24 شهریور ماه آغاز شده و تا 31 این ماه ادامه دارد.

وی بیان کرد: حدود 500 غرفه در این نمایشگاه برای توزیع گروه‌های کالایی پوشاک، خوراک، لوزام‌التحریر، کیف و کفش و مواد پروتئینی در این نمایشگاه حضور دارند که قیمت‌های تمام آنها توسط کارشناسان اعلام می‌شود.

معاون بازرگانی داخلی صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ادامه داد: قیمت‌ کالاهایی که در نمایشگاه عرضه مستقیم پاییزه در شهر مشهد توزیع می‌شوند حداقل 15 درصد نسبت به بازار پایین‌تر بوده و اولویت اجاره دادن غرفه‌ها با تولیدکنندگان داخلی است.

غفوری مقدم با بیان اینکه فروش کالای خارجی در نمایشگاه عرضه مستقیم کالای پاییزه امسال ممنوع است، تأکید کرد: تنها در مواردی امکان فروش کالای خارجی در این نمایشگاه مقدور می‌شود که مشابه داخلی آن جنس وجود نداشته باشد.

وی بیان کرد: هدف اصلی این اقدام تنظیم بازار در ابتدای مهر ماه و تسهیل دسترسی مردم به تمام موارد مورد نیاز خود بوده و به همین علت که با اصناف هماهنگی‌های لازم در این زمینه صورت گرفته است.

معاون بازرگانی داخلی صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی خاطرنشان کرد: سال گذشته نمایشگاه پاییزه در مشهد برگزار نشد اما تعداد غرفه‌های نمایشگاه پاییزه امسال نسبت به نمایشگاه بهاره تقریبا 50 درصد کمتر است.






منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار