فرماندار داراب گفت: در حال حاضر شهرستان داراب درزمینهٔ پروژه‌های راهسازی رتبه نخست استان فارس را دارد.
کد خبر: ۴۹۴۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰ 15 September 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:عبدالرضا قاسم پور  در جلسه شورای اداری شهرستان داراب بابیان اینکه بیشترین اعتبارات راهسازی در فارس مربوط به داراب است، اظهار داشت: چهار کیلومتر از کمربند غربی داراب هنوز احداث نشده و روند تکمیل آن باید سریع‌تر طی شود.
وی بیان کرد: 20 کیلومتر از جاده جنت‌شهر و 40 کیلومتر از جاده داراب ـ بندرعباس مراحل احداث را می‌گذراند و دهه فجر امسال شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های راه در داراب هستیم.
قاسم پور با تأکید بر تجهیز و راه‌اندازی فرودگاه داراب خاطرنشان کرد: این شهرستان درزمینهٔ کشاورزی و گردشگری پتانسیل‌های فراوانی دارد و راه‌اندازی فرودگاه داراب می‌تواند این پتانسیل‌های بالقوه را بالفعل کند.
فرماندار داراب خاطرنشان کرد: 7 میلیارد تومان تسهیلات به سیل‌زدگان داراب اختصاص‌ یافته که در بخش‌های سیل‌زده هزینه می‌شود.
وی بابیان اینکه سپرده‌های میلیونی که در بانک‌های داراب به امانت گذاشته‌ شده برای رونق شهر بوده و مطالبه مردم از بانک‌ها مطالبه‌ای به‌حق است، تأکید کرد: روند کار بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به‌ویژه وام ازدواج و وام مددجویان کمیته امداد باید تسریع شود. 
وی در ادامه گفت: از مدیران ادارات انتظار داریم اعتباراتی که به رفع آسیب‌های اجتماعی اختصاص‌ یافته در جای خود صرف شود تا بیشترین تأثیرگذاری فرهنگی را به دنبال داشته باشد.
قاسم پور با تأکید بر ضرورت تعامل مثبت و وحدت رویه میان دستگاه‌های مختلف اظهار داشت: از مدیران انتظار داریم در پروژه‌های عام‌المنفعه با گلایه و اختلاف‌نظر وقت و انرژی موجود را اتلاف نکنند و در مقابل یکدیگر موضع نگیرند.
فرماندار داراب بیان کرد: در آغاز سال تحصیلی جدید مدیران ادارات آب، برق و گاز با آموزش‌وپرورش همکاری کرده و چنانچه مدارس بدهی در این زمینه داشته باشند اقدام به قطع آب و برق مدارس نکنند.
وی با اشاره به فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری امام حسین (ع) بیان کرد: مسؤولان باید همکاری لازم را با هیأت مذهبی داشته باشند و در آستانه ماه محرم برنامه‌های مناسب جهت اطلاع‌رسانی و گرامیداشت این ایام برگزار کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار