نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس باید از تمام موسسه‌ها و نهادهای قرآنی در راستای ترویج فرهنگ قرآنی حمایت و پشتیبانی کند.
کد خبر: ۴۹۴۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱ 15 September 2017
تابناک فارس به نقل از فارس: اصغر مسعودی  در شانزدهمین جشنواره ملی تجلیل از حافظان کل قرآن مجید در سخنانی اظهار داشت: مسؤولان و متولیان دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی باید از تمام توان و ظرفیت خود برای گسترش فضاهای قرآنی در کشور استفاده کنند تا پویایی جامعه اسلامی بیش از گذشته  احساس شود.

وی با اشاره به اینکه اگر کلام وحی در جامعه ایران اسلامی حاکم و نهادینه شود بسیاری از معضلات فرهنگی، اجتماعی و به‌ویژه ربا در بانک‌های اسلامی مرتفع می‌شود، افزود: برای مقابله با تهاجم و شبیخون فرهنگی گسترش فضاها و موسسه‌های قرآنی  از جمله موسسه قرآنی فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) ضروری است.

نماینده مردم نی‌ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر در صدد تسلط بر مسائل فرهنگی و اجتماعی در کشور هستیم باید متولیان و دستگاه‌های فرهنگی به‌ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در چنین محافل بزرگ قرآنی حضور تعیین‌کننده‌ای داشته باشند.

مسعودی تصریح کرد: قانون اساسی ایران اسلامی بر مبنای قرآن و اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) تدوین شده است و در این راستا باید از تمام توان خود برای احیای کلام وحی استفاده کنیم.

وی در مورد حادثه تأسف‌بار علیه مسلمانان میانمار اظهار بیان داشت: چنین حوادثی که قلب هر انسانی را به درد می‌آورد، نشانه دوری از معنویات و بی‌توجهی به کلام الهی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار