کهگیلویه و بویراحمد
مراسم تشییع و تدفین حاجیه خانم بیگم جان درزن ( مادر شهید گرانقدر سید جبار خدامیان ) امروز جمعه ۲۴شهریور از ساعت 17 عصر در روستای طولیان شهرستان کهگیلویه برگزار می شود.
کد خبر: ۴۹۴۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷ 15 September 2017
به گزارش اختصاصی خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت ،مادر بزرگوار شهید سید جبار خدامیان با حضور بر سر قبر فرزند شهیدش تصویری را به یادگار گذاشته است که عشق مادر به فرزند را به طور کمال ادا کرده است.

بر اساس این گزارش بسیجی شهید سید جبارخدامیان ‏‎مورخ ۱۳۴۸/۰۵/۱۸ در طولیان دیده به جهان گشود و مورخ ۱۳۶۶/۱۲/۱۶ در سقز استان کردستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
این مادر بزرگوار امروز 24 شهریور 96 به دیار باقی شتافت و به فرزند شهیدش پیوست.
پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد در پی درگذشت ماد شهید خدامیان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت خانم بیگم جان درزن مادر شهید گرانقدر سید جبار خدامیان را تسلیت گفت.

انالله و انا الیه راجعون

 خانواده محترم شهید گرانقدر خدامیان سلامٌ علیکم 

در مکتب صبر زینب (سلام الله علیها)، مجاهدت به شکیبایی و صلابت در سرافرازی است.
 ایمان معنوی و مشی متعالی، نشان افتخاری بر سینه جمله مادران معزز شهداست.
 درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه «خانم بیگم جان درزن مادر شهید گرانقدر سید جبار خدامیان» را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می نمایم.
 از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو درجات را برای ایشان مسألت دارم.
 امید که به فضل الهی در جوار فرزند شهیدش مشمول مغفرت و قرین رحمت ربوبی گردند. 

سید منصور موسوی مدیرکل بنیاد شهید وامورایثارگران استان کهگیلویه وبویراحمد 

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد مراسم تشییع وتدفین حاجیه خانم بیگم جان درزن( مادر شهید گرانقدر سید جبار خدامیان) امروز جمعه ۲۴شهریور از ساعت 17 عصر در روستای طولیان شهرستان کهگیلویه برگزار می شود.


خبرنگار سید مصطفی گنجی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار