در آستانه ماه مهر و بازگشایی مدارس، نمایشگاه عرضه مستقیم کالای پاییزه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد گشایش یافت.
کد خبر: ۴۹۴۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷ 16 September 2017
به گزارش تابناک : معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گشایش نمایشگاه عرضه مستقیم کالای پاییزه در مشهددیشب در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالای پاییزه با هدف کنترل قیمت در بازار و دسترسی آسان مردم به کالاهای مورد نیاز به قیمت و کیفیت مناسب گشایش یافته است.
علی غفوری مقدم افزود: نمایشگاه عرضه مستقیم کالای پاییزه در فضایی به وسعت چهار هزار و 200 مترمربع در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد تا 31 شهریور ماه برپا خواهد بود.
وی بیان کرد: در این نمایشگاه صاحبان واحدهای صنفی مشهد در قالب 400 غرفه، کالاهای مورد نیاز مردم شامل نوشت افزار، کیف و کفش، منسوجات، برخی لوازم خانگی، کالای خواب و مواد غذایی را با حداکثر 25 درصد زیر قیمت بازار عرضه کرده اند.
به گفته وی  تلاش شده است همه کالاهای عرضه شده در نمایشگاه پاییزه بویژه نوشت افزار با طرح و ساخت ایران باشد و اکنون بیش از 90 درصد کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه تولید داخلی است.
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: بازرسان اتاق اصناف مشهد و ماموران تعزیرات در محل نمایشگاه دائمی مشهد حضور دارند و کالاهای عرضه شده را به لحاظ قیمت و کیفیت بررسی و به شکایات مردم رسیدگی می کنند.





منبع : صدا و سیما 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار