در حالی‌که فرایند تغییر استانداران با تعیین 7 استاندار جدید برای برخی استان‌های کشور طی چند روز گذشته کلید خورد،گمانه زنی‌های متعددی درباره سکاندار جدید خراسان رضوی نیز دررسانه‌ها مطرح شد.در همین باره یک منبع آگاه از قطعی شدن سید محمد پژمان شهردار سابق مشهد برای به دست گرفتن سکان استانداری خراسان رضوی خبر داد.
کد خبر: ۴۹۴۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸ 16 September 2017
به گزارش تابناک : روز گذشته نیز دربرخی شبکه‌های اجتماعی، مطلبی با عنوان« شنیده‌ها» مطرح شد که از انتخاب استاندار خراسان رضوی از میان 18 گزینه اولیه و 3 گزینه نهایی تا روز یک شنبه و همزمان با اولین جلسه هیئت دولت یا در نهایت چهارشنبه هفته جاری خبر داده بود. بر پایه همین گمانه زنی، مقرر شده است تا روز شنبه، 3 گزینه نهایی این مسئولیت تعیین و برای بررسی به کمیته 3 نفره‌ای به ریاست جهانگیری معاون اول دولت دوازدهم معرفی شوند. بااین همه، علیرضا رشیدیان روز گذشته در گفت و گوی کوتاهی درباره گمانه زنی‌های صورت گرفته درخصوص تغییر و تحول در استانداری خراسان رضوی گفت:من سرباز انقلاب و نظام هستم، از امام بزرگوار آموختم خستگی در مسیر خدمت به انقلاب و مردم معناندارد.دولت محترم، قوه عاقله‌ای دارد و هرتصمیمی بگیرد آن تصمیم قطعا به نفع نظام و مردم است و من تابع نظر دولت محترم هستم.»اگرچه او در این گفت و گو تغییر خودش را تایید یا تکذیب نکرد اما گمانه زنی‌ها درباره پست آینده علیرضا رشیدیان نیز قابل توجه است. پست‌هایی مثل ریاست سازمان حج و زیارت و ریاست ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و....
شایان ذکر است طی روز های گذشته از افرادی همچون پژمان،محسن مهرعلیزاده، خباز، اسماعیل نجار، جواد آرین منش، حسین امینی و مروی نیز به عنوان دیگر گزینه‌های مطرح استانداری خراسان رضوی نام برده شده بود که بر اساس اطلاعات موثق از یک منبع آگاه استانداری پژمان قطعی و روز یک‌شنبه در هیئت دولت مطرح خواهد شد.






منبع : هم اندیشی 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار