300 ویژه‌برنامه در طول هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان لامرد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۹۵۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 17 September 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرددر نشست تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس که با حضور مسؤولان ادارات و نهادها و اصحاب رسانه در سالن اجتماعات شهید جنگ‌آور فرمانداری لامرد برگزار شد، اظهار داشت: شباهت و همسانی عاشورا و انقلاب اسلامی موضوع بسیار مهمی است که همواره مورد توجه بوده است.

حسن عبدالله‌زاده افزود: هفته دفاع مقدس فرصت بسیار مناسبی است که جان‌فشانی، تلاش‌ها و ایثارگری‌ها دوباره بازخوانی شود و این موضوع مهم را گوشزد می‌کند که عاشورا ممکن است دوباره رخ دهد.

وی با اعلام اینکه شعار امسال هفته دفاع مقدس «من انقلابی‌ام» است، گفت: ادارات و نهادهای دولتی شعائر دفاع مقدس را حفظ کنند و بسیار باارزش است که حداقل یک روز در هفته دفاع مقدس با انداختن چفیه بر گردن خود در محل کار حاضر شوند.

عبدالله زاده اضافه کرد:300 ویژه‌برنامه در طول هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان لامرد برگزار می‌شود که در نخستین روز هفته دفاع مقدس رژه حماسی با حضور باشکوه بسیجیان انجام می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد در ادامه سخنان خود به تشریح مهم‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس پرداخت و تصریح کرد: دیدار با ائمه جمعه و جماعات و خانواده‌های معظم شهدا، نشست صمیمی با مادران شهدا، برگزاری 11 یادواره شهدا در سطح شهرستان لامرد، برپایی نمایشگاه کتاب، اجرای تئاتر فرشتگان زمینی، برپایی نمایشگاه عکس رزمندگان دفاع مقدس، پرده‌خوانی از غدیر تا عاشورا، برپایی نمایشگاه حلقات صالحین و تجلیل از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته خواهد بود.

در ادامه این نشست معاون فرماندار لامرد نیز بیان داشت: امروز دشمن در جنگ نرم به‌شدت در حال فعالیت است و تقارن هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس و اولین روز از ماه محرم بهترین فرصت برای باشکوه برگزار شدن برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

سید مهدی احمدی زاده ادامه داد: همه مسؤولان موظف هستند در جهت هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های هفته دفاع مقدس تلاش مضاعف داشته باشند زیرا امنیت امروز به خاطر ریختن خون پاک شهیدان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار