مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی فارس از برنامه این تشکل برای کاهش آسیب‌های اجتماعی خبر داد و گفت: باید تلاش کنیم که بُعد علمی و اجتماعی بسیج دانشجویی تقویت شود.
کد خبر: ۴۹۵۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 17 September 2017
تابناک فارس به نقل از فارس: اسماعیل قزل سفلی در مراسم اختتامیه دوره تربیتی، تشکیلاتی شهید علی‌اکبر پیرویان ویژه کادر ناحیه بسیج دانشجویی فارس و مسؤولان دفاتر بسیج دانشجویی این استان، مسئولیت را یک امتحان الهی دانست و اظهار داشت: مسئولیت فرصتی برای خودسازی و در نظام الهی و ولایی وسیله‌ای برای کسب فضایل الهی، معنوی و رسیدن به قرب الی‌الله است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، بر شناخت ابزارهای خودسازی تأکید و تصریح کرد: خودارزیابی در رشد هر مسؤولی مؤثر است.

قزل سفلی خطاب به مسؤولان دفاتر و حوزه‌های بسیج دانشجویی، بر تقویت بعدهای جسمانی، ذهنی، عاطفی و معنوی تأکید کرد و بابیان اینکه این بعدها نمایش اجتماعی مسؤولان است اضافه کرد: باید برای تقویت تعقل، تفکر، سیر مطالعاتی، کسب علم، تخصص افراد زیرمجموعه و استفاده از ظرفیت باتجربه‌ها برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد.

وی با تأکید بر تقویت بعد جسمانی، ورزش کردن، تغذیه مناسب، پیشگیری از بیماری‌ها، آراستگی جسمانی و جدی گرفتن ورزش را بخشی از این بعد برشمرد و افزود: تلاوت قرآن و مطالعه دینی را باید تقویت کنیم و از دعا و نیاش نیز غافل نشویم.

مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با تأکید بر همدلی، صبوری، صمیمیت، کمک به دیگران و خوش‌خلقی، به رویکردهای جدید سال تحصیلی این تشکل دانشجویی اشاره کرد و گفت: باید تلاش کنیم که بعد علمی و اجتماعی بسیج دانشجویی تقویت شود.

قزل سفلی از برنامه‌های بسیج دانشجویی استان فارس درزمینهٔ کاهش آسیب‌های اجتماعی به‌ویژه در مناطق محروم، حاشیه شهر و خوابگاه‌های خودگردان دانشجویی خبر داد و تصریح کرد: مسؤولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها از ظرفیت دانش‌آموختگان دوره‌های طرح ولایت و خط امام (ره) و دانشجویان نخبه استفاده و برای ارتقای سطح علمی و تحصیلی دانشجویان بسیجی بستر ایجاد کنند.

وی در ادامه با تأکید بر تربیت نیروی فکری برای انقلاب اسلامی از طریق جذب، سازمان‌دهی، شبکه‌سازی و توانمندسازی بیان داشت: مسؤولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها برای افزایش مطالعه دانشجویان بسیجی برنامه‌ریزی لازم انجام دهند و بستر مطالعه را برای آن‌ها فراهم کنند.

مسؤول بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به تهیه و ایجاد شبکه مدیریتی در این تشکل دانشجویی، بر سازمان‌دهی مناسب دانشجویان بسیجی در بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها تأکید کرد و گفت: باید تلاش شود که دانشجویان بسیجی نسبت به مسائل روز و سیاسی منفعل نباشند و بسیج دانشجویی نیز با حفظ چارچوب‌ها چتری برای سلیقه‌های مختلف باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار